• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403063120129
  • خبرنگار : 50187

اعلام اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه عکس عاشورایی بیرق

اعلام اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه عکس عاشورایی بیرق

ایسنا/کرمان دبیر سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق در استان کرمان، از پایان داوری آثار خبر داد و اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه را اعلام کرد.

هدایت سلطانی زرندی شامگاه ۳۱ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع ۱۰۸ عکاس از سراسر استان کرمان با ارسال ۵۰۰ عکس در این دوره از سوگواره حضور یافتند.

وی افزود: علاقه‌مندان از شهرستان‌های زرند، رفسنجان، کرمان، سیرجان، کهنوج، کوهبنان و عنبرآباد در سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی «بیرق» شرکت کردند.

دبیر سوگواره ادامه داد: در بخش مستند ۱۲ اثر از محسن احمدی، اعظم امیربنده، حمزه پورخلفیان، مهلا جنابی، صونا حسن‌زاده، نجمه داوری گرانی، مرتضی شکوهی، میلاد عرب‌زاده، ایرج علی‌پور و فاطمه علی‌بیگیان به نمایشگاه راه یافتند.

وی تعداد آثار راه‌یافته به نمایشگاه در بخش مینی‌مال را هشت اثر اعلام کرد و گفت: در این بخش، سعیده بازمانده با دو عکس، حامد برهانی با یک عکس، عباس تقی‌زاده با یک عکس، مهلا جنابی با یک عکس، محسن ربانی با یک عکس، مولود محمدآبادی با یک عکس و مرجان سادات موسوی‌زاده با یک عکس به نمایشگاه راه یافتند.

دبیر سوگواره عکس عاشورایی بیرق بیان کرد: در بخش ایثار و مقاومت، سعیده بازمانده، محمدرضا براهام، مهدی پوربهاءالدینی، مهلا جنابی و فاطمه زمانی به نمایشگاه راه یافتند.

وی اظهار کرد: راه‌یافتگان به نمایشگاه در بخش موبایل‌گرافی، هما الهی، سعیده بازمانده، مهدی پوربهاءالدینی، عباس تقی‌زاده، سیدعماد تهامی، حسین حسنی کبوترخانی، محمدجواد رجب‌زاده، محسن ربانی، یسنا سپهری، مجتبی عباس‌زاده و حدیث قطب‌الدینی هستند.

سلطانی زرندی با بیان این‌که مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سوگواره به نشانی www.beyraghart.ir مراجعه کنند، گفت: اختتامیه سوگواره هنر عاشورایی بیرق در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برگزار و با حضور مسئولان و اساتید از منتخبان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha