• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403063120111
  • خبرنگار : 71951

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

امروز جهاد، جنگ نرم است

امروز جهاد، جنگ نرم است

ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز جهاد، جنگ نرم است و مبارزه‌ی بی‌امان و خالصانه در مقابل دشمن باید صورت بگیرد.

علی خزایی، در یادواره شهدای دفاع مقدس، در پایگاه کمیل شهرستان ورامین در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع)،  گفت: اگر امت واحده اسلامی داشته باشیم، هیچ ظالم و ستمگری در دنیا جرات ظلم به مسلمین در هیج جای دنیا را ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تمام تلاش ما باید برای ایجاد امت واحده‌ی اسلامی باشد.

وی ادامه داد: وحدت برای امامین انقلاب، همواره یک راهبرد بوده که باید عملیاتی شود.

خزایی گفت: به عنوان فرزند و خادم، به شما افتخار می‌کنم که در محضر ۷۴ شهید والامقام پایگاه شهید کمیل هستم و این محله یکی از محلات مرکزی ورامین جریان‌ساز و اثرگذار بوده است.

نماینده دیار ۱۵ خرداد در مجلس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دلاورمردان میهن عزیزمان درس بزرگی به ستمکاران جهان دادند.

این مسئول اظهار کرد: دشمن در چهار دهه‌ی اخیر، مدل جنگی خود را تغییر داده و جنگ سخت و نظامی که در دهه شصت شاهد آن بودیم را، امروز به جنگ نرم تبدیل کرده است.

وی گفت: امروز جهاد، جنگ نرم است و مبارزه‌ی بی‌امان و خالصانه در مقابل دشمن باید صورت بگیرد.

خزایی ادامه داد: امروز شاهد نسل‌کشی آشکار در غزه هستیم و رژیم غاصب صهیونیستی که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان سگ هار آمریکا یاد کرده‌اند، دیوانه‌وار در حال جنایت است، در آخر هم هیچ نتیجه‌ای را هم برای آنان به دنبال نخواهد داشت و نابودی آنان از آنچه فکر می‌کنید، نزدیک‌تر است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک تصریح کرد: به حول و قوه‌ی الهی، رزمندگان ایران اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگری آماده‌ی صیانت از آرمان‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha