• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403063120089
  • منبع : فدراسیون وزنه برداری

نصیرشلال: سفرم به اسپانیا یک ماه پیش لغو شد/ ویزا هم نگرفتم

نصیرشلال: سفرم به اسپانیا یک ماه پیش لغو شد/ ویزا هم نگرفتم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: سفر من به اسپانیا یک ماه پیش منتفی شد و هیچ اقدامی برای اخذ ویزا نکردم.

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال در حاشیه تمرین تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان بیان کرد: ما بعد از المپیک داریم برای حضور در رقابت‌های جهانی بحرین آماده می‌شویم و الان تقریبا یک ماه و دو روز است که نفرات در اردوی جهانی هستند.

او افزود:  ۱۰ تا ۱۱ هفته فاصله داریم تا مسابقات بحرین و خوشبختانه ملی‌پوشان دارند تمرینات خوبی را سپری می‌کنند. ان‌شاءالله شرایط به همین منوال پیش برود و این نفرات بتوانند نماینده‌های شایسته‌ای در جهانی بحرین باشند.

نصیرشلال هم‌چنین گفت: الان ۱۴ تا ۱۵ نفر واجد شرایط حضور در جهانی هستند. ما اوایل آبان ماه به فاصله یک هفته دو رکوردگیری خواهیم داشت تا در زمانی که از سوی فدراسیون جهانی تعیین شده لیست ۱۲ نفره را اعلام کنیم. بعد از آن اگر لازم باشد یک رکوردگیری دیگر هم خواهیم گذاشت تا لیست ۱۰ نفره تیم ملی در جهانی مشخص شود.

او در مورد حضور المپیکی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تا این لحظه بنا داریم از وجود مصطفی جوادی و علی داوودی در ترکیب جهانی استفاده کنیم. خوشبختانه هر دو با انگیزه و پرتلاش هستند و دارند سخت‌ترین جلسات تمرینی را سپری می‌کنند تا با بدنی آماده در مسابقات جهانی شرکت کنند.

نصیرشلال در مورد حواشی اخیر درباره حضور اسمش در لیست سفر به اسپانیا تاکید کرد: من در مورد لیست ویزای اسپانیا باید بگویم این لیست مربوط به ۴ ماه پیش است. آن زمان به دلیل این که قرار بود چند نفر از تیم بزرگسالان در ترکیب جوانان باشند قرار بود من هم کنار بچه‌ها باشم و عملکرد آن‌ها را از نزدیک نظاره‌گر باشم اما یکی دو ماه پیش با صحبتی که با رییس فدراسیون داشتیم برنامه تغییر کرد و حضور من در اسپانیا منتفی شد. من هم هیچ اقدامی برای دریافت ویزای اسپانیا نکردم. خودم هم تمایلی به این سفر نداشتم. الان هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستیم، حالا یا شیطنت برخی دوستان بوده یا اشتباهی صورت گرفته و اسم من در لیست نوشته شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha