• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403063120009
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر مرکز اجتماعی و قرآنی امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارهای ملت ایران است

دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارهای ملت ایران است

ایسنا/اردبیل مدیر مرکز اجتماعی و قرآنی امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارهای ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

ابراهیم اسبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بدون تردید دوران دفاع مقدس در زمره افتخارآمیزترین صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و یادآور رشادت‌ها، پایمردی‌ها و ایثارگری‌های بی‌بدیل ملت ایران اسلامی است. مردمی ولایتمدار که با صلابت بی‌مانند خود در رویارویی با نظام سلطه و الحاد جهانی و با بصیرت مثال‌زدنی از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی این سرزمین صیانت کردند.

وی هشت سال مقاومت و حماسه مردم ایران اسلامی را میراث معنوی جاودان و ارزشمندی دانست و گفت: این میراث ارزشمند که با توکل و ایمان به خدا، وحدت و همدلی، غیرت و ایثارگری مردمان این سرزمین به دست آمد، مانند برگی زرین و به‌عنوان افتخاری عظیم و ممتاز و نماد عزت، غرور و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در اذهان ثبت شد.

او بیان کرد: هفته دفاع مقدس سرآغازی برای بازخوانی، یادآوری و مکتبی برای یادگیری رشادت‌ها و شهامت‌های مردان و زنان و کودکانی است که با کوله‌باری از ولایت و معنویت عشق به وطن مانند سدی در برابر سیل تجاوز و تهاجم علیه ایران اسلامی ایستادند.

وی ادامه داد: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با توکل بر خدا، رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و رشادت‌های سربازان اسلام توانستند بر مستکبران عالم پیروز شوند.

مدیر مرکز اجتماعی و قرآنی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود هفته دفاع مقدس را نماد مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha