• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403063119887
  • خبرنگار : 50163

مدیر آموزش‌ و پرورش ابهر:

اجرای سند تحول بنیادین از مأموریت‌های اصلی آموزش‌ و پرورش است

اجرای سند تحول بنیادین از مأموریت‌های اصلی آموزش‌ و پرورش است

ایسنا/زنجان مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان ابهر گفت: مأموریت اصلی آموزش و پرورش طبق اسناد بالادستی اجرای سند تحول بنیادین است.

مجید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرارسیدن سال‌تحصیلی جدید، اظهار کرد: همزمان با روز اول مهرماه، زنگ‌های آغاز سال‌تحصیلی، دفاع مقدس و نماز در مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد پروژه مهر در ابهر پرداخته و عنوان کرد: پروژه مهر مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کارهای آموزش‌ و پرورش است که هدف اصلی این پروژه آماده‌سازی مدارس برای شروعی دیگر و آغاز مهری پر از مهربانی و شادابی برای دانش‌آموزان در آغاز سال‌ تحصیلی است که با این آغاز معلمان دانش و آگاهی را با ندای محبت خود به دانش‌آموزان خواهند آموخت.

وی تلاش و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیران، معاونان، آموزگاران و دبیران در آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان تقدیر کرد و افزود: وقت‌گذاری مدیران در ایام تابستان برای آماده‌سازی مدارس و تعامل، ارتباط و همکاری سازنده آنان با اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز ستودنی بوده است.

رئیس آموزش‌ و پرورش ابهر با بیان اینکه مأموریت اصلی این نهاد اجرای سند تحول بنیادین است، تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش شهرستان بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته و کلید اصلی موفقیت آن، برنامه‌ریزی است و مسیر تحول آموزش‌ و پرورش در مدارس توسط معلمان و دانش‌آموزان رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: در سال‌تحصیلی جدید بالغ بر ۳۳ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد و ۱۹۰۰ معلم نیز وظیفه تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی را در سطح شهرستان بر عهده خواهند داشت که امیدواریم با همکاری و همراهی اولیا، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همت دانش‌آموزان سال تحصیلی سرشار از موفقیت و سربلندی برای همه آینده‌سازان ایران اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha