• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403063019687
  • خبرنگار : 50589

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی:

دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز احیا شد/ تعویض اسکوربرد یادگارامام (ره) تا ۸ مهر

دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز احیا شد/ تعویض اسکوربرد یادگارامام (ره) تا ۸ مهر

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی می‌گوید ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز آمادگی میزبانی از دیدار تیم ملی و قطر را داشت.

حبیب‌ ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چرا میزبانی دیدار تیم های ملی ایران و قطر به تبریز و ورزشگاه یادگارامام (ره) محول نشد؟ گفت: ما آمادگی میزبانی از این دیدار را داشتیم و حتی چند بار اعلام آمادگی کردیم، ولی تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال بود که مشهد را انتخاب کرد. اما از نظر زیرساخت مشکلی برای میزبانی از این بازی نداشتیم.

آیا پس از احداث جاده مخصوص بانوان ورزشگاه یادگارامام (ره) مشکل حضور بانوان در ورزشگاه حل خواهد شد یا نه؟ مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال گفت: خوشبختانه آماده‌سازی این جاده توسط سازمان همیاری قبل از موعد مقرر انجام شده است و حضور بانوان در دیدار آسیایی تراکتور بلامانع خواهد بود.

او درباره تعویض اسکوربرد و افزایش نور ورزشگاه یادگارامام (ره) نیز گفت: روز گذشته قرارداد اصلاح هر دو مورد را منعقد کردیم و بر این اساس نور ورزشگاه یادگارامام برای بازی های آسیایی از ۱۲۰۰ لوکس به دو هزار لوکس افزایش خواهد کرد. هم‌چنین اسکوربرد ورزشگاه نیز تا ۸ مهر ماه تعویض و اسکوبردی متناسب با استاندار های کنفدراسیون فوتبال آسیا نصب خواهد شد. ۳۵ میلیارد تومان برای افزایش نور ورزشگاه و هفت میلیارد تومان برای نصب اسکوربرد جدید، هزینه انجام شده است.

ستوده‌نژاد درباره احیای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز گفت: این موضوع در هیات مدیره شرکت پتروشیمی تصویب شده و به زودی ابلاغ خواهد شد و شاهد حضور و فعالیت دوباره تیم پتروشیمی تبریز در عرصه دوچرخه سواری خواهیم بود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی درباره آخرین وضعیت باشگاه ماشین‌سازی بیان کرد: فعلاً منتظر انتخاب استاندار جدید هستیم تا این موضوع را در شورای ورزش استان پیگیری کنیم.

ستوده‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا حضور همزمان شهرام دبیری در ریاست هیات کشتی استان و هیات دولت منع قانونی دارد یا خیر؟ گفت: کثرت فعالیت و حضور وی در تهران احتمالاً باعث اختلال در روند کاری در هیات باشد اما به هر حال باید با خود دبیری صحبت کنیم.

او درباره حضور تیم های خارجی در سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان گفت: تا این لحظه حضور هشت تیم خارجی و چهار تیم داخلی قطعی شده و اسامی این تیم ها به زودی اعلام خواهند شد.

نظر شما در رابطه با ادغام باشگاه مقاومت سپاه عاشورا و باشگاه شهرداری تبریز چیست؟ مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال گفت: این موضوع را در رسانه‌ها دیدم و اطلاعی در این خصوص ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha