• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403063019666
  • منبع : بازار

آموزش و نکات بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

آموزش و نکات بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی اثاثیه منزل مهم‌ترین قسمت اسباب‌کشی می‌باشد که باید حتما اصولی و حرفه‌ای انجام شود، تهیه چک لیست اسباب‌کشی را جدی بگیرید همیشه برنامه‌ریزی از مهم‌ترین نکات در کارها می‌باشد.

 به گزارش ایسنا به نقل از تاراز بار، اگر شما هم قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دارید و می‌خواهید خیلی سریع تمام اثاثیه شما جابجا شود و یک نفس راحت بکشید و دیگر استرس هیچ کاری را نداشته باشید حتما به آموزش‌ها و نکات زیر توجه نمایید تا تجربه‌ای مفید و حرفه‌ای از اسباب کشی داشته باشید.

برنامه ریزی و نوشتن چک لیست

اولین نکته حفظ آرامش و تهیه یک چک لیست کامل است اگر میخواهید تجربه داشتن اسباب کشی راحت را داشته باشید ابتدا برنامه ریزی نمایید لیست تمام کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید

حتما قبل از اسباب کشی تمام کارها که باید انجام شود را بر روی کاغذ بیاورید به این صورت استرس و اضطراب شما بسیار کم میشود زیرا بسیاری افراد زمان اسباب کشی دچار استرس شدید میشوند سعی کنید به چیزهای خوب فکر کنید به اینکه در منزل جدید رفتید و میخواهید چیدمان اثاثیه را انجام دهید مثبت فکر کنید

اصول مهم بسته‌بندی اثاثیه منزل 

بسته‌بندی اثاثیه منزل مهم ترین قسمت اسباب کشی میباشد که باید حتما اصولی و حرفه‌ای انجام شود و لازمه بسته بندی حرفه‌ای استفاده از کارتن‌های ضخیم و چندلایه میباشد 

حتما قبل از اسباب‌کشی وسایل اضافی را یا ببخشید و هدیه دهید و یا بفروشید وسایلی که اصلا لازم ندارید و بیش از چندسال است استفاده نشده را با خود جابجا نکنید. بعضی خام ها شیشه ها و ظرف های مواد غذایی را نگه میدارند ولی این کار خیلی مواقع فقط کابینت ها را پر میکند از وسایل خالی و بلااستفاده که شاید روزی بکار آید پس از همین امروز این کار را کنار بگذارید.

می‌توانید جهت آموزش حرفه‌ای بسته‌بندی از نکات آموزنده‌ای که در سایت شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بار آمده استفاده نمایید.

سعی کنید کارتن‌ها زیاد از حد سنگین نشوند که باعث پاره شدنشان شود بطور مثال جهت بسته بندی وسایل شکستنی مانند چینی از کارتن متوسط استفاده شود و حتما بین وسایل شکستنی از پلاستیک حبابدار و یا روزنامه استفاده نمایید. 

کارتن کتاب‌ها نیز که سنگین می‌شود را کوچک یا متوسط انتخاب کنید.

از اتصالات عکس بگیرید

هنگام بسته بندی یخچال ساید و تلویزیون و لباسشویی و کلا وسایل برقی که دارای نصب و وصل فیش یا هرچیزی می‌باشند قبل از جدا کردن از قسمت نصب کردن فیش‌ها و … عکس بگیرید که بعد از اسباب‌کشی و وصل مجدد آنها بدانید هر فیش باید به کجا وصل شود.

روی کارتن محتویات داخل آن را بنویسید  

زمان چیدمان متوجه اهمیت این کار خواهید شد البته بهتر است روی یک برچسب بنویسید و به کارتن بچسبانید و حتما کارتن ها که وسایل شکستنی دارد را مشخص نمایید و بعد از بسته بندی حتما با چسب 5 سانتی دور کارتن را چسب نمایید تا کامل محکم شود.

تعداد کارتن‌ها را قبل از اسباب کشی و بعد از آن بشمارید حتما در زمان بارگیری و تخلیه بار فرد مورد اعتماد از خودتان کنار ماشین باربری باشد.

آموزش و نکات بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

استفاده از ماشین های باربری مجهز

حتما از ماشین‌های باربری مجهز به انواع ضربه گیر استفاده نمایید کامیون باربری 4 و 5 و 6 متری داریم حتما نسبت به حجم اثاثیه خود از کامیون باربری مناسب استفاده نمایید.

نحوه بارگیری وسایل در ماشین باربری نیز فوت و فن خودش را دارد و اگر شرکت باربری در زمینه حمل اثاثیه منزل تخصصی باشد شما تجربه اسباب کشی راحتی را خواهید داشت.

شرکت اسباب‌کشی در اصفهان با سالها تجربه در امر حمل اثاثیه منزل که دارای کارگر های آموزش دیده و متعهد و حرفه ای هستند را جهت حمل و نقل و بلند کردن وسایل سنگین استفاده کنید.

تمام نکات بسته‌بندی زمانی که قصد باربری بین شهری دارید اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.

  • حتما مبلمان را سلفون پیچی نمایید تا کثیف نشوند و همچنین دچار آسیب نشوند. 
  • کنتورها را در زمان تخلیه منزل و همچنین ورود به منزل جدید چک نمایید و شماره کنتورها را یادداشت نمایید که بعدا از این نظر دچار مشکلی نشوید.
  • داخل کشوهای لباس‌ها را خالی نکنید زیرا لباس‌ها سبک هستند و فرق چندانی ندارد ولی حتما سلفون بگیرید و چسب بزنید که کشوها باز نشوند.
  • قبل از اسباب‌کشی حتما با مدیریت ساختمان هماهنگ نمایید.
  • حتما بعد از تخلیه منزل قدیم آن را تمیز نمایید و تحویل صاحبخانه جدید یا مالک دهید.

آموزش و نکات بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

استفاده از کارگر اسباب‌کشی باتجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل

از کارگرهای آموزش دیده و باتجربه و متعهد جهت اسباب‌کشی استفاده نمایید کسانی که در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده اند و تجربه دارند خیلی سریع‌تر و بادقت‌تر کار را انجام می‌دهند. 

اگر دارای وسایل سنگین مانند یخچال ساید و پیانو و گاوصندوق هستید که هزینه جداگانه جهت جابجایی دارند قبل از اسباب‌کشی در مورد قیمت جابجایی این وسایل نیز به توافق برسید. 

منزل جدید را قبل از اسباب‌کشی چک نمایید و آماده کنید

قبل از اسباب‌کشی حتما یک هفته و یا حداقل ۳ روز قبلش به منزل جدید بروید و کامل با آب و وسایل شوینده تمام کف و در صورت لزوم دیوارها را تمیز کنید.

 همه وسایل گرمایشی و سرمایشی و چراغ ها را در منزل جدید چک کنید که در صورت لزوم اگر تعمیر لازم داشتن تعمیر نمایید.

ساعت و روز اسباب‌کشی نیز مهم است و اگر منزل شما در خیابان های دارای طرح ترافیک می‌باشد از قبل با شرکت باربری هماهنگ نمایید و چک کنید در ساعات شلوغ جابجا نشوید.

اگر منزل شما دارای طبقات می‌باشد و اجازه استفاده از آسانسور را در زمان جابجایی ندارید حتما با شرکت باربری هماهنگ نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha