• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403063019604
  • منبع : نمایندگی سمنان

واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان به انفجار پیجرها در لبنان

واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان به انفجار پیجرها در لبنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان، انفجار دستگاه‌های ارتباطی و پیجرها در لبنان را در ادامه فعالیت‌های تروریستی صهیونیست‌ها و جنایت علیه مردم عادی و بی‌گناه ارزیابی کرد و گفت: جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته سمنان با محکوم کردن اقدام اخیر صهیونیست‌ها در انفجار پیجرها و شهادت و مجروحیت جمعی از شهروندان لبنانی اظهار کرد: شهروندان بی گناه در این جنگ نابرابر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

وی کشتار شهروندان عادی را جنایت جنگی صهیونیست‌ها ارزیابی کرد و افزود: باید با اتحاد و مقاومت پاسخ این اقدام شنیع را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تاکید کرد: حزب الله لبنان اعلام کرده است تا جنگ در غزه متوقف نشود، جنگ در لبنان هم ادامه دار است و تفکیک این دو موضوع از هم کاری است که رژیم صهیونیستی در نظر دارد.

وی به تمجید از نیروهای محور مقاومت پرداخت و تصریح کرد: روحیه نیروهای مقاومت، حزب الله، حشد الشعبی و انصارالله برگرفته از دفاع مقدس است.

وی در مورد قطعنامه سازمان ملل علیه اسرائیل غاصب خاطرنشان کرد: این قطعنامه که تاکید دارد صهیونیست‌ها باید به حضور غیرقانونی خود در سرزمین‌های اشغالی پایان دهند، یک قدم رو به جلو هست ولی انتظارها بیشتر از این قطعنامه است.

امام جمعه سمنان همچنین به ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز میلاد حضرت محمد(ص) گفت: رغبت به امور دینی و ایمان مسلمانان نشانه هدایت پیامبر اکرم (ص) است و همه ما از این هدایت برخورداریم.

وی با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام و سیره نبوی ادامه داد: حضرت محمد(ص) مردم را به سوی کمال و رستگاری هدایت کردند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان و شهدا و فداکاری‌های آنان باعث شده است تا ما امروز بتوانیم در امنیت کامل زندگی کنیم و احساس اعتماد به نفس، عزت، استقلال، خودباوری، انسجام، و هماهنگی بین مردم از جمله افتخاراتی است که از دفاع مقدس به دست آمده است.

وی گفت: ۲۰۰ سال اخیر در هر جنگ، بخشی از ایران مورد تصرف و اشغال دشمنان قرار گرفت، اما در دوران جمهوری اسلامی و در جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران تصرف نشد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: پرتاب ماهواره چمران یک با موشک قائم ۱۰۰ انجام شده و امیدواریم ایران با استفاده از این فناوری در آینده در ساخت سازه‌ها و پیکرها در فضا  هم به موفقیت های شایانی دست یابد.

به گزارش ایسنا_ امروز همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران سمنانی نیز در ادامه راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم اشغالگر قدس» در حمایت از مردم مقاوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس بار دیگر راهپیمایی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha