• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403063019550
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم بروجرد در مجلس خبر داد:

صدور مجوز ایجاد دانشکده پزشکی بروجرد از سوی وزیر

صدور مجوز ایجاد دانشکده پزشکی بروجرد از سوی وزیر

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز ایجاد دانشکده پزشکی بروجرد از سوی وزیر خبر داد.

عباس گودرزی امروز ۳۰ شهریور ماه در آیین افتتاح آشیانه بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان آیت الله بروجردی اظهار کرد: این طرح با همکاری خوبی که انجام شد به نتیجه رسید علی‌رغم تمام مشکلات و سختگیری‌هایی که در مسیر اجرای این طرح وجود داشت امروز شاهد افتتاح این طرح بزرگ در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بروجرد، خاطرنشان کرد: کارخانه شیرخشک بروجرد پس از ۳۲ سال اکنون در حال احداث بوده و با پیگیری‌های دو ساله این طرح اکنون در حال افتتاح است و شهرستان پالایشگاه شیر خواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی که سال‌ها راکد بود ظرف دو سال ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال ۹۸ افتتاح شد؛ در هشت سال گذشته بیماران در راهرو بستری می‌شدند ولی پس از آن و با پیگیری انجام شده فقط ظرف دو سال کارهای موثری صورت گرفت.

گودرزی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی دیگر از طرح‌های با استاندارد بالاست که فاز اول آن چندماه قبل افتتاح و فاز دوم هم به زودی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌چنین منطقه ویژه اقتصادی یکی از اقدامات قابل توجه است که دیوارکشی آن انجام شده و ساختمان گمرک آن احداث و باسکول آن به‌زودی نصب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در حوزه فرهنگی سینمای فلسطین اکنون به صورت کامل بازسازی شده و عملیات اجرایی سینمای دوم با پنج پرده به‌زودی آغاز می‌شود.

گودرزی با اشاره به ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد، افزود: در حال حاضر دانشکده پرستاری از حالت تک رشته خارج و اکنون به پنج رشته رسیده و مجوز ایجاد دانشکده پزشکی چند روز قبل از سوی وزیر بهداشت صادر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha