• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403063019468
  • خبرنگار : 71460

پیشنهاد پلاتینی برای کاهش تعداد بازیکنان فوتبال به ۱۰ نفر

پیشنهاد پلاتینی برای کاهش تعداد بازیکنان فوتبال به ۱۰ نفر

رئیس سابق یوفا و برنده سه توپ طلا، پیشنهاد کاهش تعداد بازیکنان در زمین را برای زیباتر شدن فوتبال ارائه داد.

به گزارش ایسنا، میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا پیشنهاد جالبی برای زیباتر شدن فوتبال دارد. او در صحبت هایی گفت: شاید بهتر باشد یک نفر را بیرون بیاوریم و با ۱۰ بازیکن در زمین بازی کنیم. این کار باعث می‌شود فضای زمین بیشتر آزاد شود و برای بازیکنان و تیم ها شرایط بهتر خواهد بود.

به گزارش اکسپرس، هافبک سابق تیم ملی فرانسه خاطرنشان کرد که در زمان او فوتبال کاملاً متفاوت به نظر می‌رسید. او در بخش بعدی افزود: افراد هم نسل من دیگر فوتبال نمی‌بینند چون شرایط بد شده است. امروز بیشتر پاس و  مالکیت توپ در زمین می‌بینیم و تیم‌ها زیاد پاس می‌دهند. من انتقاد نمی‌کنم اما افراد هم دوره من و نسلی که به فوتبال هجومی عادت کرده، هیچ چیز آشنایی در فوتبال امروزی نمی‌بینند.

پلاتینی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ رئیس یوفا بود. او  برای نانسی، سنت اتین و یوونتوس بازی کرد و همچنین ۷۲ بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داد و ۴۱ گل به ثمر رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۰۱

میشود ارتفاع دروازه را مثلا 10 سانتیمتر بیشتر کرد و افساید را هم حذف کنیم تا گل زدن ساده تر شود واصلا شکل فوتبال عوض شود.

avatar
امروز ۱۳:۵۷

آفساید نباشه همه جمع میشن روی دروازه که میشه قانون آفساید را عوض کرد مثلاً تمام بدن جلوتر باشه آفساید حساب بشه الان با سیستم آفساید نیمه خودکار و وار طرف یک سانت جلوتر باشه کلش مردود میشه

avatar
امروز ۱۴:۳۷

و سه یا چهار توپ در زمین بازی و دروازه‌بان هم کور باشه

avatar
امروز ۱۴:۳۲

با قانون آفساید دفاعها جلو مئ ایند و فضای بازی کوچک میشود . اگر قانون آفساید را اصلاح کنند عملا فضای زمین زیاد میشود . و نیاز به کم کردن نفرات نیست .

avatar
امروز ۱۴:۳۶

اگر بازیکنان همگی هیکل آقای پلاتینی را داشته باشند سه بازیکن در زمین بازی کافی هست