• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403063019407
  • خبرنگار : 50123

اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در چهارمحال و بختیاری برجسته بود 

اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در چهارمحال و بختیاری برجسته بود 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات شاخص حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی میزهای خدمت مدیران در نمازجمعه، سفر به مناطق محروم و بررسی مشکلات این مناطق، سرکشی از پروژه‌های نیمه‌تمام، واحدهای تولیدی و ... از جمله اقدامات شاخص وی بود. 

غلامعلی حیدری ۳۰ شهریورماه در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه طبق تعبیر مقام معظم رهبری مردم این استان در برهه‌های حساس نظام جمهوری اسلامی در صحنه بودند، اظهار کرد: حضور مردم این استان در بیعت با امام راحل در ۲۰ بهمن ۱۳۵۷، پیروزی انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس در پیام ایشان مورد توجه قرار گرفت. 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم این استان بیش از ۲۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تیپ قمربنی‌هاشم سخت‌ترین عملیات‌های نظامی را در دوران دفاع مقدس بر عهده داشت، پس از دوران دفاع مقدس نیز در دفاع از حرم، تامین نظم و امنیت نیز شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند. 

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء خدمات بزرگی در چهارمحال و بختیاری شده است، یادآور شد: این استان در دوران از بسیاری از امکانات بهداشتی، درمانی، زیرساختی، دانشگاهی و ... محروم بود، اما خوشبختانه اتفاقات خوبی در این استان پس از انقلاب اسلامی رخ داده است و مردم قدردان خدمات دولتمردان خود هستند. 

حیدری با اشاره به سفرهای استانی شهید آیت‌الله رئیسی به چهارمحال و بختیاری و سایر مناطق محروم کشور، گفت: این سفرها تشریفاتی نبود و مصوبات خوبی برای توسعه این استان داشتیم، برای بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام اعتبار اختصاص پیدا کرد و شاهد پیشرفت در این استان هستیم. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در استان، ادامه داد: رتبه بیکاری استان از دوم به پانزدهم کاهش یافت، اقدامات صورت گرفته در استان در دولت سیزدهم به برکت وحدت بین مدیران دستگاه‌های اجرایی بود. 

وی تاکید کرد: نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همراهی بسیار خوبی با مسئولان استانی برای رسیدن به اهداف تعیین شده داشتند و محور وحدت در استان بودند، مشکلاتی هم‌چنان وجود دارد، اما اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. 

حیدری با اشاره به اقدامات شاخص حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی میزهای خدمت مدیران در نمازجمعه، سفر به مناطق محروم و بررسی مشکلات این مناطق، سرکشی از پروژه‌های نیمه‌تمام، واحدهای تولیدی و ... از جمله اقدامات شاخص وی بود. 

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تریبون نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است، نماز جمعه یک رزمایش بزرگ محسوب می‌شود و  وظیفه داریم تمام توان خود برای تقویت نماز جمعه بکار بگیریم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha