• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403063019368
  • خبرنگار : 30192

ارزیابی عملکرد ملی پوشان فوتسال برابر گواتمالا

بی‌غم: بازی تدارکاتی کم باعث شد ۴ گل بخوریم/ مومنی عادت دارد پشت دفاع را جمع کند

بی‌غم: بازی تدارکاتی کم باعث شد ۴ گل بخوریم/ مومنی عادت دارد پشت دفاع را جمع کند

کارشناس فوتسال ایران می‌گوید: اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری بود، بازیکنان با هم هماهنگ می‌شدند و این مشکلات به وجود نمی‌آمد. سعید مومنی، بازیکنی است که عادت دارد پشت دفاع را جمع کند؛ گل‌هایی که دریافت کردیم ضعف مومنی نبود.

حمید بی‌غم، کارشناس و مربی فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا و در ارزیابی از عملکرد ملی‌پوشان در برد ۹ بر ۴ برابر گواتمالا در دومین دیدار در جام جهانی، گفت: بازی پر افت و خیزی بود، چون تیم ملی بازی تدارکاتی کمی داشت باید توقع همچین شرایطی را داشته باشیم که در بعضی از لحظات نبض بازی از دست تیم خارج شود. بازی بدی نبود و حتی نیمه اول از لحاظ فوتسالی از آن‌ها سر بودیم اما اینکه از گواتمالا چهار گل دریافت کنیم، نقطه منفی این دیدار بود.

این مربی فوتسال با بیان اینکه «کم بودن بازی‌های تدارکاتی علت دریافت ۴ گل بود» ادامه داد: گل‌هایی که دریافت کردیم ضعف سعید مومنی نبود. فوتسال رشته‌ی انفرادی نیست پس در هر گلی که دریافت می‌کنیم، همه تیم مقصر هستند. سعید مومنی دروازه‌بان بزرگی است. سعید مومنی بازیکنی است که عادت دارد پشت دفاع را جمع کند و اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری بود، سعید و دفاع تیم با هم هماهنگ می‌شدند و این مشکلات به وجود نمی‌آمد. 

حمید بی‌غم، درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی، اظهار کرد: نقطه قوت تیم این است که بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند و برای برد تلاش می‌کنند. شمسایی بازیکن بزرگی بوده و همیشه به دنبال این بود که تیم‌هایش برنده باشند، اکنون همان ذهنیت را به تیم غالب کرده و می‌بینید که بازیکنان برای گل زدن عطش دارند. اما نقطه ضعف این است که بچه‌ها باید در برخی مواقع بازی را کنترل کنند و نبض بازی را در دست بگیرند، آن هم با پاس و کنترل ممکن است. این باعث می‌شود که ضد حملات کمتری بخورند تا در بازی‌های آینده موفق‌تر باشند.

او در پایان درباره مسیر صعود ایران به مرحله حذفی، بیان کرد: صعود به عنوان تیم دوم، قرعه آسان‌تری در آینده برای ما خواهد بود. به نظر می‌رسد که شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha