• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062919258
  • خبرنگار : 50490

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد

کمک ۲۸۰۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در سال گذشته

کمک ۲۸۰۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در سال گذشته

ایسنا/مازندران رئیس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، در سال گذشته ۲۸۰۰ میلیارد تومان مجمع خیرین سلامت کشور کمک کردند با احتساب کمک سمن‌های خیرین؛ هزاران میلیارد کمک نیک اندیشان در حوزه سلامت شده است.

حسینعلی شهریاری امروز در آیین رونمایی از آمبولانس‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل با گرامیداشت روز ملی اورژانس و چهل‌ونهمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ کشور اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کشور در سال ۱۳۸۸ تشکیل و هم اکنون ۶۴ مجمع خیرین سلامت در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در هر دانشگاه مستقل کشور یک مجمع خیرین سلامت راه اندازی شد، افزود: مجمع خیرین سلامت بابل از جمله مجمع فعال کشور است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: تاکنون مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان از سوی مجمع خیرین سلامت از سال ۸۸ تاکنون جمع آوری شد.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی، در سال گذشته ۲۸۰۰ میلیارد تومان مجمع خیرین سلامت کشور کمک کردند با احتساب کمک سمن‌های خیرین؛ هزاران میلیارد کمک نیک اندیشان در حوزه سلامت شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به تنهایی از عهده هزینه‌های درمان برنمی‌آید حتی کشورهای اروپایی پیشرفته و آمریکا نیز از کمک خیرین بهره می‌برند.

شهریاری از اقدامات خوب خیرین سلامت بابل قدردانی کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور خدمتگزار خیرین هستند و وظیفه دارند راه را برای اقدامات خیرخواهانه نیک اندیشان تسهیل وهموار کند راهی که گاهی از سوی دستگاه‌های اجرایی سد می‌شود.

کمک ۲۸۰۰ میلیارد تومانی خیرین سلامت در سال گذشته

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان کشور یاد و خاطره مرحوم نوشیروانی را در تاریخ ماندگار و ابدی برشمرد وافزود: از سوی خیر بابلی که هزار دستگاه آمبولانس به جامعه سلامت اهداء کرد کار ارزشمندی است زیرا این کمک در شرایطی انجام می‌شود که کشور با کمبود آمبولانس در حوزه بهداشت مواجه است و دولت قدرت خرید این آمبولانس‌ها را نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در کنار تامین و تجهیز آمبولانس باید به پرسنل خدوم اورژانس نیز توجه ویژه شود تا مردم شاهد خدمات ارزنده باشند، یادآور شد: در صورت داشتن آمبولانس و پرسنل کافی می‌توانیم در ساعت طلایی بر بالین بیمار حاضر شویم.

شهریاری با بیان اینکه تاکنون همه مصوبات برای جامعه پزشکی بوده نه خود پزشک، گفت: مهم‌ترین دغدغه ما حل مشکلات جامعه پزشکی است زیرا رضایت جامعه پزشکی رضایت بیمار را رقم می زند.

وی تصریح کرد: حداقل انتظار مردم از رئیس جمهوری که خود پزشک است برآورده کردن رضایتمندی مردم در حوزه سلامت است تا دغدغه مردم در حوزه سلامت کم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha