• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062919165
  • خبرنگار : 50176

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

ایران توانا در کنار ایران دانا شکل می‌گیرد

ایران توانا در کنار ایران دانا شکل می‌گیرد

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در اختتامیه برنامه‌های تابستانه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد گفت: ایران توانا در کنار ایران دانا شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان امروز در این مراسم با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، بیان کرد: ایران توانا در کنار ایران دانا شکل می‌گیرد و زمانی که مردم کشور ما همه کتابخوان باشند، بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات اجتماعی خود به خود کاهش یافته و یا کاملاً از بین می‌رود.

سبزیان ادامه داد: هنرجویان برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در این ایام مهارت‌های مختلفی در سطوح مبتدی و پیشرفته را فرا گرفته که در زندگی روزمره می‌توانند از این مهارت‌ها بهره مند شوند.

وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های آموزشی، گفت: علاوه بر قدردانی از هنرجویان که بخش عمده‌ای آن کودکان هستند، از والدین نیز باید تشکر کرده که در این مدت وقت گذاشته و کودکان را بیشتر با کتابخانه آشنا کرده‌اند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه خلاقیت در کنار خواندن رخ می دهد، تصریح کرد: انتظار داریم هنرجویان و خانوادهایشان خاطرات و نظرات خود را در مورد برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی کتابخانه‌های عمومی را با نزدیکان خود در میان بگذراند و بدین شکل فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسرای اجتماعی بیش از بیش به گوش افراد جامعه برسد.

سبزیان به کودکان حاضر در مراسم نیز توصیه کرد پس از پایان مراسم به بخش امانت کتابخانه مرکزی مراجعه کرده و با مشاوره گرفتن از کتابداران، کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب و برای مطالعه به امانت ببرند.

همچنین در این مراسم نصرت اله امیری خواه، سرپرست کتابخانه مرکزی خرم آباد به تشریح روند برگزاری برنامه‌های برگزار شده در فصل تابستان پرداخت.

در پایان با اهدای لوحی از اساتید، مربیان و هنرجویان برتر کارگاه‌های آموزشی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha