• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062818757
  • خبرنگار : 50589

در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک مطرح شد

اهمیت ویژه‌ی اجرای سیگنالینگ خط یک مترو در حمل‌ونقل تبریز

اهمیت ویژه‌ی اجرای سیگنالینگ خط یک مترو در حمل‌ونقل تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز به اهمیت ویژه‌ی اجرای سیگنالینگ خط یک قطار شهری تبریز تاکید کرد.

پنجمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز در ساختمان شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از آخرین وضعیت تکمیل سیستم سیگنالینگ خط یک قطار شهری، براساس تصمیمات قبلی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا به همراه گزارش آخرین وضعیت ساختاری - اداری سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی آخرین وضعیت فاینانس خط دو مترو، آخرین وضعیت عملیاتی اجرای لینک ارتباطی خط یک و دو، چالش‌های ساختاری و اداری سازمان حمل و نقل ریلی و مصوبات جلسات شورا و هیات مدیره این سازمان و بررسی وضعیت تکمیل سیگنالینگ خط یک قطار شهری، اصلی‌ترین محور های این بخش از جلسه بودند.

روح الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اهمیت سیستم سیگنالینگ خط یک مترو تبریز گفت: لازمه استفاده حداکثری ظرفیت خط یک مترو حل معقوله سیگنالینگ است.

رشیدی با تاکید بر اهمیت ویژه اتمام و اجرای سیگنالینگ خط یک مترو تبریز گفت: آرزو داریم که این اتفاق به زودی عملی شود چرا که حساب ویژه‌ای روی خط یک مترو تبریز در جهت کاهش ترافیک شهری باز کرده‌ایم.

او ادامه داد: تکمیل و اجرای بحث سیگنالینگ خط یک مترو مساوی با تغییر دومینو و سیاست حمل و نقل و ترافیکی شهر تبریز خواهد بود و از این حیث می‌توان این موضوع را یکی از مهم ترین موارد مربوط به مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل دانست.

به گزارش ایسنا، در ادامه مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری تبریز گزارشی در خصوص عملکرد عمران و بازآفرینی شهری مطابق بودجه سال ۱۴۰۳ را به کمیسیون ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha