• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062818492
  • خبرنگار : 50225

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری:

ساماندهی دو ورودی اصلی اهواز به زودی آغاز می‌شود

ساماندهی دو ورودی اصلی اهواز به زودی آغاز می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به تکمیل مطالعات همه ورودی‌های شهر از سال گذشته، گفت: به زودی ساماندهی دو ورودی اصلی اهواز آغاز می‌شود.

حجت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ورودی‌های اهواز اظهار کرد: ورودی‌های اهواز چند دسته هستند؛ بخشی از ورودی‌ها مانند ورودی ماهشهر و تا حدودی ورودی اندیمشک کامل شکل گرفته‌اند و تنها به نوسازی و زیباسازی دارند. یک سری ورودی‌ها مانند محور ملاثانی و بخشی از ورودی خرمشهر تقریبا ورودی مساله خاصی ندارد اما معارضین در ۱۰ تا ۱۲ سال اخیر شرایط محیط را نامتعارف کرده‌اند.

وی افزود: دو سه ورودی دیگر مانند جاده قدیم خرمشهر و خروجی اهواز به سمت دغاغله به اقدامات زیرساختی مانند اصلاحات هندسی و عملیات ساماندهی نیاز دارند. سال گذشته تعریض، روشنایی و ایمن‌سازی خروجی اهواز به سمت دغاغله را انجام دادیم و اکنون کار در جاده قدیم خرمشهر در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه وضعیت ورودی‌ها به گونه‌ای نیست که ساماندهی را بتوان تنها با کمک منابع مالی شهرداری انجام داد، گفت: در خصوص ساماندهی ورودی جاده اصلی خرمشهر در حال انعقاد تفاهم‌نامه خوبی هستیم و دو دستگاه اجرایی بزرگ خوزستان در تامین منابع مالی به شهرداری کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: ساماندهی دو ورودی اصلی از سمت خرمشهر و بلوار پاسداران از سمت ملاثانی مطالبه اصلی مردم است. ورودی شمالی اهواز یعنی از سمت ملاثانی نیازمند عملیات عمرانی جدی نیست و تنها باید دستفروشان این منطقه به محل دیگری که پیش‌بینی شده است انتقال یابند اما برای ساماندهی ورودی خرمشهر علاوه بر جابه‌جایی دستفروشان باید کار عمرانی سنگین و تامین روشنایی انجام شود.

سلیمانی عنوان کرد: برای ساماندهی ورودی از سمت ملاثانی آماده‌سازی زمین برای انتقال دستفروشان در حال انجام است. بستر کار برای ساماندهی ورودی از سمت خرمشهر هم فراهم و پیمانکار انتخاب شده است و عملیات اجرایی به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: مطالعات ساماندهی همه ورودی‌ها از سال گذشته تکمیل شده است بنابراین به زودی ساماندهی دو ورودی اصلی اهواز از سمت خرمشهر و ملاثانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۲۲:۱۰

ایران سرای من است.

avatar
امروز ۱۵:۵۰

۵۰ کیلومت به اهواز از اندیمشک شبها تاریک و پر از حادثه است

avatar
امروز ۱۷:۵۷

دقیقا درسته

avatar
امروز ۱۸:۱۵

با عرض سلام ادب واحترام از آنجا که رودهای هر شهر باید جلوه زیبایی ونماد وتمدن آن شهر باشد ولی متاسفانه برای اهواز یک شهر مرده وبی روح را به نمایش گذاشته است . امیدوارم مسولین. و متولیان این امر هرچه سریعتر به امر مهم رسیدگی کنند.بخصوص محور ملاثانی

avatar
امروز ۱۹:۲۸

باسلام لطفا به داد شهرستان کارون برسید