• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062818278
  • منبع : نمایندگی کردستان

در شش ماهه اول سال؛

۹ اردوی جهادی توسط دانشگاه‌ علوم پزشکی در کردستان برگزار شد

۹ اردوی جهادی توسط دانشگاه‌ علوم پزشکی در کردستان برگزار شد

ایسنا/کردستان مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری ۹ اردوی جهادی در نقاط مختلف استان در شش ماه اول سال خبرداد.

محمد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در طی برگزاری این اردو ها، نزدیک به ۲ هزار نفر از خدمات جهادی رایگان در حوزه های، دندانپزشکی، پزشکی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی بهره مند شوند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون اردوهای جهادی مختلفی در مناطق محروم شهرستان های سنندج، دهگلان، دیواندره، سروآباد و کامیاران برگزار شده است.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه همچنین به اجرای چندین برنامه های فرهنگی در قالب اردوی جهادی اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات فرهنگی در بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان بعثت سنندج توسط کانون خیریه نورا، پاکسازی مسیر آبیدر از زباله های شهری و ترویج فرهنگ شهروند نمونه، اهدای بسته بهداشتی به دانش آموزان مدرسه کودکان استثنایی توکل و توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان توسط کانون خیریه نورا از طرح های فرهنگی برگزارشده در شش ماهه اول سالجاری است.

سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری این اردوهای جهادی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی، دانشکده دندانپزشکی و بسیج جامعه پزشکی بوده است، افزود: دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، پزشکان متخصص، دندانپزشکان و عوامل فرهنگی در این اردوهای جهادی حضور داشتند.

به گفته وی، در آخرین اردوی جهادی برگزار شده در شهریور ما ۲۵۰ از نفر مردم مناطق محروم روستای هزارکانیان شهرستان دیواندره از خدمات رایگان جهادی دندانپزشکی بهره‌مند شد.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی در سال جاری با نگاه تحولی به بحث جهاد و احیای شور و نشاط در دانشگاه ها و ایجاد فضای جنبشی در محیط آموزشی فعالیت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha