• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062818142
  • خبرنگار : 50181

مدیرعامل شرکت گاز استان:

برای تامین گاز پایدار ۷۰۰ هزار مشترک کرمانشاهی در فصل سرما آمادگی داریم

برای تامین گاز پایدار ۷۰۰ هزار مشترک کرمانشاهی در فصل سرما آمادگی داریم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آمادگی برای تامین گاز پایدار بیش از ۷۰۰ هزار مشترک کرمانشاه در فصل سرمای پیش رو خبر داد.

ناصر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، گفت: تدابیر لازم برای تامین گاز پایدار همه مشترکین استان اندیشیده شده و امیدواریم فصل سرمای امسال را بدون قطعی و افت فشار پشت سر بگذاریم.

وی از انجام تعمیرات اساسی، تقویت شبکه و خطوط و... برای تامین گاز پایدار یاد کرد و ادامه داد: سال گذشته نیز با اقدامات اساسی که انجام شد، هیچ‌گونه قطعی پیش‌بینی شده در شبکه گاز نداشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از اهمیت مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین در فصل سرما نیز یاد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۱۳ هزار مشترک در استان کرمانشاه داریم که بخش عمده آنها خوش مصرف بوده و چارچوب الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف گاز، اظهار کرد: این امر در درجه اول به سود خود مشترکین است، بگونه‌ای که مشترکینی که مدیریت مصرف داشته باشند از بخشودگی قبوض برخوردار می‌شوند و سال گذشته هم مشترکان استان از یکصد و یازده میلیارد ریال بخشودگی بهره‌مند شدند.

به گفته این مسئول، چنانچه مشترکین بیش از الگوی مصرف استفاده داشته باشند، تعرفه قبوض آنها به صورت پلکانی افزایش یافته و باید منتظر قبض‌های نجومی باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: مدیریت مصرف مشترکان خانگی به تامین گاز پایدار صنایع نیز کمک خواهد کرد و  اگر مشترکین خانگی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مدیریت مصرف داشته باشند، گاز صنایع نیز تامین خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: محدودیت احتمالی گاز صنایع بزرگ در پیک فصل سرما از سوی دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام می‌شود.

وی از پوشش مناسب شبکه گاز در استان کرمانشاه نیز خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون ۳۴ شهر و ۲۲۴۹ روستای استان تحت پوشش شبکه گاز هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha