• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062717966
  • خبرنگار : 50283

مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی

پیگیری زیرساخت‌های ورزشی برای ۱۸ هزار دانش‌آموز بندرانزلی

پیگیری زیرساخت‌های ورزشی برای ۱۸ هزار دانش‌آموز بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی با بیان اینکه از مهرماه سال‌جاری ۱۸ هزار دانش‌آموز وارد مدارس دولتی و غیردولتی این شهرستان می‌شوند، گفت: علاوه بر توجه ویژه به آموزش و پرورش دانش‌آموزان؛ با جدیت پیگیر زیرساخت‌های ورزشی هستیم.

محمود یوسفی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی در قالب طرح شهید سردار سلیمانی و ۳۰۰ میلیون تومان کمک خیرین مدرسه‌یار؛ در آستانه سال تحصیلی جدید؛ چمن مصنوعی مدرسه استثنایی شهید پور رزاز در منطقه غازیان و به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

وی افزود: چمن مصنوعی در دبستان شهید دقیق روحی که در حال پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد است نیز اواسط سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

یوسفی‌فر با اشاره به پروژه‌های ورزشی مهم آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: دهه اول شهریورماه امسال استخر دانش‌آموزی بعد از ۱۳ سال با هزینه‌کردی بالغ بر ۱۳ میلیارد افتتاح شد.

 وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بندرانزلی دارای ۲ هنرستان تربیت بدنی دختران و پسران دولتی و یک هنرستان دخترانه تربیت بدنی غیردولتی است علاوه بر دانش‌آموزان این مدارس؛ سایر دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی نیز برای آموزش شنا از این فضا می‌توانند استفاده کنند.

یوسفی‌فر تاکید کرد: طبق دستورالعمل آموزش و پرورش؛ استفاده از اماکن ورزشی در ساعات آموزشی به صورت رایگان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی در ادامه با اشاره به سایر پروژه‌های ورزشی گفت: پروژه سالن شهید منتظری امسال و بعد از وقفه ۱۰ ساله مجدداً آغاز به کار کرده و با زمان‌بندی اعلام شده امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این سالن سرپوشیده باشیم.

 یوسفی‌فر تصریح کرد: با توجه به استخدام‌هایی که سال‌های گذشته انجام شده در حال حاضر کمبودی در حوزه آموزگار و دبیران درس تربیت بدنی در مدارس شهرستان نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha