• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062717791
  • منبع : بازار

همراه هوشمند آینده موفق به اخذ پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه شد

همراه هوشمند آینده موفق به اخذ پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه شد

همراه هوشمند آینده که با دریافت پروانه نوع دوم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از اپراتورهای مجازی تلفن همراه کشور آغاز کرده است، با موفقیت توانست نسبت به ارتقا پروانه فعالیت خود به نوع اول اقدام نماید.


به گزارش ایسنا به نقل از همراه هوشمند آینده، پروانه جدید این اپراتور در مراسمی با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار و مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مدیرعامل این اپراتور اعطا گردید. در این مراسم اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همراه هوشمند آینده به شرح برنامه­های آتی این اپراتور پرداختند.


مهندس یاشار اعتماد، مدیرعامل همراه هوشمند آینده با اشاره به تغییر سهامداران و تیم مدیریتی این اپراتور، انعقاد قرارداد همکاری با اپراتورها، تأمین و تجهیز زیرساخت­های فنی و راه­اندازی سرویس­های ارتباطی در کوتاه­ترین زمان ممکن را از دستاورهای تیم مدیریتی جدید برشمرد. وی با اشاره به برنامه­های تجاری همراه هوشمند آینده، ارائه خدمات باکیفیت و به صرفه به صنایع و کسب و کارها را جزء اولویت­های این اپراتور ذکر و اضافه نمود: هدف همراه هوشمند آینده ارائه خدمات ارتباطی هوشمند و متمایز است و این اپراتور قصد دارد اولین اپراتور هوشمند کشور به معنای واقعی کلمه باشد.
دکتر مهدی روحانی­‌نژاد معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات نیز ضمن قدردانی از تلاش­های مدیران همراه هوشمند آینده در راستای ارتقا پروانه، اظهار امیدواری کرد ورود این اپراتور به بازار ارتباطات به توسعه این بازار و تنوع محصولات و خدمات آن به خصوص در زمینه هوشمندسازی صنایع و تحول دیجیتال صنعت و خدمات کشور منجر شود. ایشان همچنین بر حمایت سازمان تنظیم مقررات از اپراتورهای مجازی در مسیر فعالیت­های آنان تأکید کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم مهندس یاشار اعتماد، مدیرعامل همراه هوشمند آینده پروانه فعالیت نوع اول را از دستان دکتر روحانی نژاد دریافت نمودند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha