• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062717611
  • خبرنگار : 50649

افتتاح کامل بزرگراه آیت‌الله حائری شیراز همزمان با کنگره شهدای فارس

افتتاح کامل بزرگراه آیت‌الله حائری شیراز همزمان با کنگره شهدای فارس

ایسنا/فارس آخرین وضعیت محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی برای بهره‌برداری در زمان برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس در آبان‌ماه جاری مورد بررسی مدیریت شهری قرار گرفت و در جلسه میدانی کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با حضور شهردار این کلان‌شهر تصمیمات لازم به‌صورت میدانی اتخاذ شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۲۷ شهریورماه در این نشست با ابراز رضایت از سرعت پیشرفت کار این پروژه و بهره‌برداری به‌موقع آن ‌که موجب رضایتمندی بیشتر مردم می‌شود، گفت: شهرداری در این پروژه، اقدامات ارزنده‌ای برای اجرای این پروژه و تأمل در امنیت و سرعت آن انجام داد.

به گفته سید ابراهیم حسینی، این پروژه علاوه بر این تسهیل ترافیکی ایجاد می‌کند، با اقدامات زیست‌محیطی و کاشت درخت و زیباسازی مسیر ، در زمینه تفریح و پیاده‌روی شهروندان نیز گام خوبی محسوب می‌شود.

شهردار شیراز نیز با توجه به حساسیت موضوع و نیاز مبرم به بازگشایی، افتتاح و بهره‌برداری محور شمالی پروژه بزرگراهی آیت‌الله حائری شیراز اظهار کرد: اهتمام لازم انجام‌شده است تا این پروژه به‌موقع به بهره‌برداری برسد.

محمدحسن اسدی نیز با اشاره به اقدامات انجام شده برای این پروژه گفت: مردم چشم‌انتظار هستند که این بزرگراه به افتتاح برسد و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به‌زودی شاهد استفاده مردم از این بزرگراه باشیم.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز بیان کرد: این پروژه دارای ابعاد فنی مختلفی است و 8 تونل در طول این پروژه کار و تثبیت خاک انجام‌شده که این اقدامات کم نظیر است.

وی با بیان اینکه این پروژه در چندین جبهه مختلف در حال فعالیت است، از رو به اتمام و آماده بهره‌برداری بودن این پروژه خبر داد و گفت: چندین ماه است که محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اما شهروندان می‌توانند در آبان ماه به‌صورت کامل از این بزرگراه استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha