• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062717451
  • منبع : نمایندگی کردستان

تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های‌ دانشجویی‌ کردستان به صورت جدی در دستور کار است‌

تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های‌ دانشجویی‌ کردستان به صورت جدی در دستور کار است‌

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان، با تاکید بر اینکه تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی به صورت جدی در دستور کار است، گفت: آماده تحویل خوابگاه به دانشجویان هستیم.

دکتر محمود کلاهدوزان در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر اینکه تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی به صورت جدی در دستور کار است، گفت: رنگ آمیزی و بهسازی خوابگاه ورمقانی و توحید به پایان رسید و آماده تحویل به دانشجویان عزیز است و همچنین امیدواریم با تلاش های همکاران در جهت تعمیرات به موقع خوابگاه های دخترانه فاطمیه ۱ و ۲، اسکان دانشجویان عزیزمان به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

وی از مقاوم سازی ۲ خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه خبرداد و افزود: یکی از اقدامات اساسی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه خوابگاه‌ها، این است که این پروژه مقاوم‌سازی ساختمان‌های خوابگاه‌ها در دو خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه در تابستان امسال انجام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان، بیان کرد: امیدواریم با تلاش و پیگیری این معاونت و حوزه مدیریت امور دانشجویی، این دو خوابگاه (فاطمیه ۱ و۲) به موقع به دانشجویان عزیزمان تحویل داده شود.

وی، از وجود هشت خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبرداد و افزود: به زودی یک خوابگاه استیجاری جدید در بهاران با ظرفیت ۱۰۴ نفر ویژه دانشجویان دختر، به بهره برداری می رسد.

کلاهدوزان، ضمن قدردانی از تلاش همکاران واحد مدیریت امور دانشجویی و پشتیبانی دانشگاه، اقدامات انجام شده در خوابگاه های دانشجویی را تشریح کرد و یادآور شد: تعمیرات اساسی و مقام سازی خوابگاه دخترانه فاطمیه یک و دو، واگذاری خوابگاه پسرانه جهاد به دانشجویان دختر و تجهیز و بهسازی آن، رنگ آمیزی، شست و شوی فرش ها و تعمیرات لوله‌های آب گرم و سرد خوابگاه ورمقانی از اقدامات انجام در تابستان امسال حوزه مدیریت امور دانشجویی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha