• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062717408
  • خبرنگار : 71489

تاکید یوسفی بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور

تاکید یوسفی بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور

یک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در جلسه سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: در تصویب قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و توجه به معیشت آن‌ها، منابع مورد نیاز تعیین شد اما با وجود گذشت ۶ ماه از سال، این قانون اجرایی نشده است که این تاخیر موضوع گله بازنشستگان است.

وی همچنین با اشاره تصویب قانون ساماندهی کارکنان دولت در مجلس یازدهم گفت: مجلس گذشته این قانون را تصویب کرد و برای حذف پیمانکاران رای اصراری داشت؛ در همین راستا انتظار ما از دولت این است که به این موضوع توجهی ویژه کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به معیشت کشاورزان عنوان کرد: در تامین نهاده‌ها و کود مورد نیاز کشاورزان شاهد مشکلاتی هستیم و همچنین پول گندمکاران با تاخیر پرداخت شد و متاسفانه نسبت به آنها شاهد اجحاف هستیم.

یوسفی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع عدالت در کنکور اظهار کرد: متأسفانه امروز مشاهده می‌کنیم که در ۴۰ رشته اصلی کشور حتی یک نفر از بسیاری از استان‌ها نظیر خوزستان و همچنین استان‌ها محروم حضور ندارند این موضوع به دلیل ضعف مدیریت است و اصلاح فرایندها باید صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۲:۰۲

با سلام درود بر شرفت نماینده فعال حوزه اهواز جناب دکتر مجتبی یوسفی امیدوارم با قاطعیت به همراه کمسیون آموزش مجلس با رایزنی فوری ودر خواست از شورایعالی انقلاب فرهنگی مصوبه تاثیر قطعی معدل در کنکور را ابطال فرمایید .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۴:۳۳

باسلام‌‌واحترام من‌کد۶‌فرهنگیان‌خوردم‌لطفا‌‌برامون‌کاری‌کنید‌‌تکمیل‌ظرفیت‌برا‌ی فرهنگیان‌بزارین‌امسال من‌خیلی‌زحمت‌کشیدم۳سال‌پشت‌کنکورم‌‌ کلی‌ زحمت‌‌ کشیدم‌‌ امتحان‌ نهایی‌ دوباره‌ دادم‌‌‌ ترازم‌ خوبه‌ معدلم‌ خوبه‌

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۴:۳۶

باعرض‌سلام‌خدمت‌شما اقای‌مجتبی یوسفی‌ لطفا‌ از رد‌ شدگان‌ کد ۶ ازمون‌ فرهنگیان‌ هم‌ حرف‌ بزنید‌ کاری‌ کنید‌ ما شبانه‌روزدرس‌خوندیم‌ باتشکر خوزستان‌_ ‌خرمشهر

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۵:۲۶

خواهش میکنیم این ترمیم معدل و محرومیت هم بردارید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۶:۴۸

درود خدا بر شرفت جناب آقای دکتر یوسفی تاثیر قطعی معدل در کنکور زیر بنای ایجاد اختلاف طبقاتی در کشور است. این مصوبه ظلم مضاعف بر مناطق محروم هست. شکوفایی استعدادهای نهفته مشتاقان تحصیل را در نطفه خفه کرده است جوانان مشتاق تحصیل را منکوب کرده است.