• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062717366
  • خبرنگار : 50200

قلع‌وقمع تغییرات کاربری غیرمجاز در کلاردشت و رامسر

قلع‌وقمع تغییرات کاربری غیرمجاز در کلاردشت و رامسر

ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌های کلاردشت و رامسر از اجرای دستور قضایی تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای صدور حکم قلع و قمع تغییرات کاربری غیرمجاز و بازگشت به تولید اراضی کشاورزی در این شهرستان‌ها خبر دادند.

عباس درزی‌نیا، مدیر جهاد کشاورزی کلاردشت صبح امروز و در جمع خبرنگاران در این ارتباط گفت: به دنبال صدور دستور قضایی دادستان کلاردشت، اکیپ اجرای احکام‌ قضایی شامل رئیس امور اراضی، واحد حقوقی‌، گشت ۱۳۱ مدیریت‌ جهاد کشاورزی شهرستان‌، با همراهی‌ نماینده دادستان و عوامل نیروی‌ انتظامی، ضمن حضور در روستای «کلمه» اقدام به‌ قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب روستای فوق کردند.

درزی‌نیا افزود: با کسب دستور قضایی، دیوارکشی، احداث سوله، انباری، جاده سازی و حفر چاه غیرمجاز در این روستا قلع و قمع و ۲۳ هزار مترمربع از اراضی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

در همین راستا علی ابوالحسنی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر صبح امروز نیز از قلع و قمع یک فقره تغییر کاربری غیرمجاز واقع در دهستان سخت سر این شهرستان با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی نام برد و افزود: این مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع در روستای سفیدتمشک از دهستان سخت سر بخش مرکزی که شامل پنج قطعه دیوارکشی، قطعه بندی و ۲ بنای غیرمجاز بود که با حضور نماینده دادستان، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس و کارشناسان امور اراضی شهرستان و مامورین انتظامی قلع و قمع شد.

ابوالحسنی تاکید کرد: با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز برخورد جدی و قانونی می شود و اخذ مجوز از کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ جهاد کشاورزی به منظور ساخت و ساز در زمین های کشاورزی الزامیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۰۵:۵۹

از .مدیر کل بازرسی واقعا ممنونیم .جهادی وارد عمل میشن ..تصرف اراصی دولتی .توی روستاهای نوشهر .زیاده .خیلی‌ها با سند سازی جعلی .منابع طبیعی رو تصرف میکنن .خواهشمندیم رسیدگی کنین