• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062717216
  • خبرنگار : 50593

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: با پیگیری‌هایی که در حوزه خیرین توسط دانشگاه انجام شد، بعد از حدود یک سال مذاکره و پیگیری، با مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین ناوگان فوریت‌های پزشکی بازسازی کامل و تجهیز شد.

سیدعلی مظفرپور، اظهار کرد: کار برجسته‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی بابل از حدود سه سال گذشته انجام شد، جلب اعتماد و کمک خیرین بوده است، به‌طوری‌که با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات مداوم حدود ۲۹۰ میلیارد تومان توسط نیکوکاران عزیز بابلی برای توسعه خدمات دانشگاه هزینه شد.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

مظفرپور یادآور شد: با پیگیری‌هایی که در حیطه خیرین توسط دانشگاه انجام شد، بعد از حدود یک سال مذاکره و پیگیری، با مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین، ۱۰ دستگاه آمبولانس جدید و ۶ موتورلانس خریداری، تجهیز و همچنین ۱۵ دستگاه آمبولانس ناوگان اورژانس بابل که سال‌ها از کارافتاده بود، بازسازی کامل و تجهیز شد.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس دانشگاه نیز بصورت کامل تعمیر و تجهیز شد، افزود: بروزترین تجهیزات پزشکی دنیا در آمبولانس‌های بابل نصب شد و این ناوگان، تبدیل به مجهزترین ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی، در کشور شده است.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

وی اظهار کرد: شهر بابل حداقل نیاز به ۱۰ پایگاه اورژانس دیگر دارد تا با استقرار آمبولانس در نقاط مختلف شهری، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتر وسرعت بیشتری انجام گیرد.

این مسئول ادامه داد: از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنم تا در راستای تامین و اهدای زمین و ساختمان برای ایجاد پایگاه های شهری، دانشگاه را یاری نمایند.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

مظفرپور ادامه داد: از همه عزیزانی که طی این سالها در انجام کار خیر در حوزه سلامت فعال بودند و همچنین مجامع خیرینی که در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه کمک کردند تا این کارها عملیاتی شود، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha