• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062717140
  • خبرنگار : 71674

بهترین‌های هتل آمستردام

بهترین‌های هتل آمستردام

خوب تعریف به خصوصی برای هر شخص دارد. برای یک نفر خوب می‌تواند کیفیت یک غذا در طول سفر باشد برای شخصی خوب معنی اتاق تمیز را می‌دهد برای دیگری موقعیت مکانی خوب واژه تعریف شدنی متمایز است و برای اشخاص دیگر دسترسی به مناطق مختلف یک شهر می‌تواند این معنی را برساند. در این نوشتار می‌خواهیم به آمستردام زیبا پایتخت کشور هلند سفر کنیم. کشوری که هرچقدر از زیبایی آن برای شما بگویم بازهم تا خود با چشم نبینید متوجه موضوع نخواهید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، ازآنجایی‌که سفر به کشورهای اروپایی قدری گران‌قیمت است باید بگویم سفر به آمستردام نسبت به باقی شهرها ارزان‌تر برای شما تمام می‌شود. البته این موضوع اقامت در هاستل و هتل‌ها را در برنمی‌گیرد. چراکه گردشگران بسیاری برای بازدید از بزرگ‌ترین شهر و مرکز تجاری و فرهنگی و اقتصادی کشور هلند به آن مراجعه می‌کنند و همین امر هم سبب شده است که این شهر قدری به جهت اقامتی گران‌قیمت‌تر برای شما تمام شود. چون همیشه مهمان‌های را برای پذیرایی دارد. ازآنجایی‌که شاید شما هم دوست داشته باشید به کافی‌شاپ‌ها و کانال‌های آبی این شهر بی‌نظیر سری بزنید. در ادامه به معرفی هتل آمستردام می‌پردازیم تا هزینه شما درراه درست مصرف شود. با ما همراه باشید چراکه قرار است معماری‌های تاریخی و طبیعتی زیبا را در پیش چشمان شما با اقامت در بهترین هتل‌های شهر به تصویر بکشیم.

معرفی بهترین هتل‌های آمستردام

خوب تعریف به خصوصی برای هر شخص دارد. برای یک نفر خوب می‌تواند کیفیت یک غذا در طول سفر باشد برای شخصی خوب معنی اتاق تمیز را می‌دهد برای دیگری موقعیت مکانی خوب واژه تعریف شدنی متمایز است و برای اشخاص دیگر دسترسی به مناطق مختلف یک شهر می‌تواند این معنی را برساند. با این‌حال ما می‌خواهیم خوب‌ترین هتل‌های شهر را در ادامه به شما معرفی کنیم برای این منظور همراه ما باشید.

هتل اینترکانتیننتال آمستل

این هتل نه‌تنها در آمستردام که در شهرهای بسیاری در دنیا شعبات مختلف دارد. پس با خیال راحت اقامت در آن را با این حجم از سابقه و پیشینه کاری دنبال کنید. از تزئینات و طراحی‌های هنرمندانه این هتل همین‌قدر کافی است که بدانید ترکیب رنگ سرمه‌ای و طوسی یک اثر هنری خاص را خلق کرده است. شما می‌توانید مهمان آمستردامی‌ها شوید اما این بار پشت میز رستوران این هتل و خوشمزه‌ترین غذای محلی را نوش جان‌کنید. البته غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و فرانسوی هم زیر نظر سرآشپزهای حرفه‌ای برای شما سرو می‌شود. از استخر، سونا و جکوزی این هتل همانند سایر هتل‌های برگزیده هم می‌توانید به‌قصد ریلکس کردن روزمره بهره بگیرید.

بهترین‌های هتل آمستردام

هتل سوئیتز

برای اینکه سفر رؤیایی را تجربه کنید به هتل سوئیتز سری بزنید. این هتل بسیار مجلل و لاکچری برای شما دیزاین شده است. از تزئینات کلاسیک تا لوسترها و فرش‌های باشکوه چشم اندازه ویژه‌ای را در این هتل در پیش روی شما قرار می‌دهد. برای اینکه ریلکس کنید و حسابی خوش بگذرانید کافی است روی صندلی راحتی خود لم دهید و از صدای موسیقی ملایم و آرمش بخشی که کل فضا را احاطه کرده است لذت ببرید. می‌توانید از مبل راحتی تراس برای تماشای شهر استفاده کنید و خود را به نوشیدن یک لیوان آب‌میوه تازه مهمان کنید. در نظر داشته باشید که باشگاه ورزشی، سالن بدن‌سازی، اتاق بازی، پارکینگ، شهربازی کوچک مخصوص کودک و بسیاری خدمات دیگر به جهت برآورده کردن صفرتا صد نیازهای شما در این هتل آمستردام پیش‌بینی‌شده است.

هتل والدورف آستوریا

خاص پسندان دیگر با اقامت در این هتل هیچ بهانه‌ای نخواهند داشت. برای اینکه از جزئیات این هتل برای ریزبینی شما بگویم بهتر است اشاره شود که معماری هنرمندانه‌ای از همان بدو ورود چشم شمارا نوازش می‌کند. می‌توانید سادگی، طراحی کلاسیک و شکوه را به‌صورت هم‌زمان از این دکوراسیون شاهد باشید. هم‌خوانی رنگ‌ها و وسایل در کنار یکدیگر با چیدمانی اصولی زیر نظر دکوراتورهای حرفه‌ای اروپایی همگی سبب شده است که شما دیگر هیچ مشکلی به جهت ا قامت در این هتل زیبا نداشته باشید. تمامی این پارامترها نشان از مدیریت درست این مجموعه دارد که بی‌هیچ کم و کاستی خدمت‌رسانی به مهمان‌ها را مهیا کرده است تا گردشگری برای توریست‌ها در این شهر جلوه دیگری را به خود بگیرد.

هتل گرند امرات

سقف شیشه‌ای درست شبیه رؤیا، تزئیناتی به سبک کلاسیک، کارکنانی دوره‌دیده و ماهر و فضایی سنتی برای میزبانی از شما در هتل آمستردام گرند برنامه‌ریزی‌شده است. اگر می‌خواهید غذای بین‌المللی نوش جان‌کنید به رستوران هتل بروید. برای صرف غذاهای محلی هم توصیه می‌کنیم منو را شکل دیگری مطالعه کنید. تمامی میوه‌های فصل روی میز برای شما چیده می‌شود پس از خوردن آن‌ها غافل نشوید که قول می‌دهیم برخی از آن‌ها را هنوز امتحان نکرده‌اید. این بار خوب بودن با اقامت در این هتل برای شما با ارائه خدمات متمایزی چون استخر، سالن اسپا و ماساژ تعریف می‌شود. پس تا دیر نشده است خود را برای یک مسافرت خاطره‌انگیز به مقصد آمستردام آماده کنید.

بهترین‌های هتل آمستردام

کلام آخر در مورد اقامت در هتل‌های آمستردام

همان‌طور که اشاره شد کافی‌شاپ‌ها، کانال‌های آبی، بناهای تاریخی و طبیعت بکر آمستردام سالانه گردشگران بسیاری را به این منطقه توریستی راهی می‌کند. پس انتظار اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت قدری غیرواقع‌بینانه است. البته در هتل‌های این شهر خدمات به بهترین شکل ممکن درست هم‌تراز با هزینه‌ای که از شما دریافت می‌شود به شما عرضه می‌شود. پس با خیال راحت به رین و پرجمعیت‌ترین شهرهای توریستی هلند سفر کنید و بهترین‌ها را برای خود فراهم‌سازید. امید است مطالب ارائه‌شده به جهت معرفی هتل‌های لاکچری و مدرن این شهر با امکانات رفاهی مجلل موردتوجه شما قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha