• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062617002
  • خبرنگار : 50184

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:

به عشق جوانان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال شرکت کردیم

به عشق جوانان کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال شرکت کردیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با گلایه از بی‌توجهی مسئولین استان به حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، گفت: فقط به عشق جوانان و مردم شهرمان در این لیگ شرکت کرده‌ایم.

افشین حسنی شامگاه امروز(۲۶ شهریور) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم «نفت و گاز گچساران»، از حضور تیم بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان یک کار بزرگ یاد کرد و گفت: ما پس از ۱۵ سال توانستیم یک تیم لیگ دسته اولی را به استان بیاوریم؛ اما هیچکدام از مسئولین استان حتی یک تبریک ساده هم نگفتند. 

وی افزود: هرچند که مسئولین استان بی‌مهری کردند، اما من به عشق جوانان شهرم و برای مردم استان این کار را کردم و پشیمان هم نیستم. 

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال حدود ۱۵۰ میلیارد تومان باید هزینه کنیم، در این شرایط از هیچکس پولی نخواسته‌ایم، اما انتظار داریم که از نظر معنوی حامی تیم باشند، چراکه حضور این تیم در رقابت‌های لیگی می‌تواند از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی پیامدهای مثبت زیادی برای کرمانشاه به همراه داشته باشد.  

وی تاکید کرد: برای اینکه میزبانی بازی‌های خانگی تیم بعثت به شهر دیگری نرود، شخصا دست به کار شدم تا استادیوم آزادی را آماده سازی کنم. 

حسنی در ادامه در خصوص چرایی عدم انتقال تمرینات تیم بعثت به کرمانشاه نیز عنوان کرد: وقتی در کرمانشاه نه یک زمین استاندارد و نه حتی یک خوابگاه مناسب داریم، نمی‌توانم تمرینات تیم را به شهرمان انتقال دهم. 

وی در پایان گفت: با وجود همه بی توجهی ها، با قدرت ادامه خواهیم داد و تیم را برای صعود می‌بندیم‌. 

روی هواداران پرشور تیم بعثت حساب باز کرده‌ایم 

در ادامه علی نظرمحمدی سرمربی تیم بعثت کرمانشاه نیز با تبریک حضور تیم بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به فوتبالدوستان این شهر، اظهار کرد: در حال حاضر بعثت کرمانشاه تنها نماینده فوتبال غرب کشور است که در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد. 

وی افزود: از حدود ۱۸ روز پیش به تیم بعثت آمدم تا در کنار مجموعه این باشگاه علیرغم محدودیت زمانی که وجود داشت با سخت ترین شرایط، تیم را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول آماده کنیم. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه همه مسئولین استانی برای حمایت از تیم بعثت باید پای کار بیایند، عنوان کرد: از استاندار، فرماندار، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان می‌خواهم در کنار این تیم باشند. 

وی که تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بازی خود را در برابر  تیم شهر راز شیراز واگذار کرده بود، افزود: ماراتن ۳۴ هفته‌ای رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از هفته گذشته آغاز شده و تقریبا تا هفته پنجم فرصت آزمون و خطای تیم‌هاست. 

نظرمحمدی با اشاره به تایید استادیوم آزادی برای میزبانی بازی‌های خانگی تیم بعثت، گفت: تمام دغدغه ما این بود که بازی‌های خانگی تیم بعثت در  خود کرمانشاه برگزار شود، چرا که ما روی هواداران پرشور نه تنها کرمانشاه بلکه استان‌های کردنشین غرب کشور حساب باز کرده‌ایم که یار دوازدهم تیم بعثت هستند. 

وی در خصوص مشخص شدن ترکیب نهایی تیم بعثت نیز اعلام کرد: ترکیب نهایی تیم تا حدود ۷۰ درصد مشخص شده و باتوجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تا پنجم مهرماه باز است، بنابراین هنوز فرصت جذب بازیکن جدید را داریم، لذا اگر به این جمع بندی برسیم که به بازیکن جدید نیاز داریم حتما اقدام خواهیم کرد. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم نماینده آبرومندی برای فوتبال غرب کشور باشیم و نه تنها برای تثبیت و بقا در لیگ تلاش کنیم، بلکه به قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول و مدعی بودن هم فکر کنیم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۰:۴۲

جناب حسینی مردم کرمانشاه این بذل مال شمارا هرگز فراموش نخواهند،موفق باشی فرزند خلف کرمانشاه، نامت جاودانه خواهد شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۵:۴۶

آقای مرادی وکلاهیئت فوتبال کرمانشاه عامل رکودوعقب افتادگی فوتبال کرمانشاهس

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۰۸:۳۹

پیروز باشید. مسولین استان کرمانشاه در وادی دیگر سیر می کنند و مشاورین ناتوان و تنبل و دست بسته ای دارند! از مسولین استان و شهرستان نباید انتظار داشت....

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۲:۵۶

اسم تیم کاش میزاشتی شیرین کرمانشاه یا بیستون و یا طاقبستان کرمانشاه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۳:۲۱

لطفاً نام تیم رو کردی بزارید عوض ش کنید. مثلا بزارید طاق کرمانشان