• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062616955
  • خبرنگار : 30192

کشاورز: از هم‌گروهی‌های خود بهتریم/ در جام جهانی فوتسال هیچ تیمی آسان نیست

کشاورز: از هم‌گروهی‌های خود بهتریم/ در جام جهانی فوتسال هیچ تیمی آسان نیست

ملی‌پوش پیشین فوتسال ایران در ارزیابی از عملکرد ملی‌پوشان و پیروزی برابر ونزوئلا گفت: ما توانایی صعود به عنوان تیم اول را داریم. در جام جهانی تیم آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها قدرتمند هستند ولی ما از همه همگروهی‌های خود شرایط بهتری داریم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه مقتدرانه ۷ بر یک پیروز شد.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی در بازی برابر ونزوئلا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در اکثر دقایق به بازی مسلط بودیم و با یک بازی برتر تیم ونزوئلا را شکست دادیم. خیلی خوشحالم که شروع جام‌جهانی را با یک برد مقتدرانه آغاز کردیم، این در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد. امروز روز خوب بچه‌های ما بود و موضوع مهمی بود که مقتدرانه شروع کنیم چرا که ما را امیدوار کرد تا در ادامه هم همچنان پر قدرت ظاهر شویم و یک اتفاق خوب را در جام جهانی رقم بزنند.

ملی‌پوش پیشین فوتسال ایران با بیان اینکه «توانایی صعود به عنوان تیم اول را داریم» ادامه داد: صعود به عنوان تیم اول یا دوم به مجموعه تیم ملی و سرمربی تیم بستگی دارد اما چیزی که مشخص است این است که ما توانایی صعود به عنوان تیم اول را داریم. در جام جهانی تیم آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها قدرتمند هستند ولی ما از همه هم‌گروهی‌های خود شرایط بهتری داریم. تیم ملی ما و فرانسه مدعیان صعود از این گروه هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در ادامه مرحله گروهی باید با گواتمالا و فرانسه دیدار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۵:۱۰

بجای اینکه بگین جام جهانی هیچ تیمی اسان نیست بگین، تیم فوتسال ایران برا همه تیم های جام جهانی سد محکمه و برای انها دردسرساز خواهد شد، از الان باید برای تیم هایی مثل برزیل و اسپانیا خط و نشون کشید.... الان زمانش است

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۵:۱۵

همانطور که هوش مصنوعی احتمال قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ رو پیش بینی کرد که ایران با احتمال ۱۲.۰۹ درصد در جایگاه سوم بعد از تیم های برزیل و قزاقستان قرار گرفت، این نشان از قدرت تیم ایرانه که میتونه قهرمان جام جهانی بشه . پس الان وقت خط و نشون کشیدنه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۷ ۱۵:۲۱

از الان تیم فوتسال ایران باید برای رقبای اصلی خود که تیم های برزیل و.. هستن خط و نشون بکشه هرچند تیم فوتسال ایران از لحاظ قدرت میتونه این تیم ها رو شکست بده ولی ابراز این که ما قهرمان جام جهانی این دوره هستیم باعث میشه این تیم ها حساب کار دستشون بیاد