• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403062616891
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

۲۵ رابط برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معرفی شدند

۲۵ رابط برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معرفی شدند

۲۵ رابط برتر مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲، توانمندی‌ها و پیشرفت نسبت به سال گذشته معرفی شدند معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، دسترس پذیری و ارائه مطلوب خدمات آزمایشگاهی، لازمه‌ای حیاتی و ارزشمند برای تحقق پژوهش‌های کارآمد، توسعه فناوری‌ها و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات است، بر همین اساس شبکه آزمایشگاهی در مسیر ایجاد بستر حمایتی و ارتباطی میان متقاضیان و ارائه کنندگان این خدمات گام برداشته است.

حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی از مراکز عضو، تعریف و تسهیل سازوکارهای اعتباری، حضور اثرگذار مراکز در برنامه‌ها و رویدادهای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، نیازمند یک پل ارتباطی توانا، انگیزه‌مند و مستحکم است که در راستای ارتباط و تعامل هرچه بهتر و اثرگذارتر میان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و مراکز آزمایشگاهی عضو، حلقه واسطی با عنوان «رابط آزمایشگاه» تعریف شده‌است که ایجاد یک زبان مشترک و هم‌افزایی هرچه بیشتر میان این دو بخش را میسر می‌کند.

با توجه به این‌که رابطان مراکز عضو با شبکه آزمایشگاهی، نقشی راهبردی و کلیدی در تعامل مستمر میان این دو بخش ایفا کرده و ارتباط میان این دو بخش زیست‌بوم آزمایشگاهی را فراهم می‌کنند، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی نیز با هدف ارتقای توانمندی رابطان آزمایشگاه‌ها، تقدیر از تلاش رابطان برتر و ایجاد انگیزه و حمایت آنان، ارزیابی‌های سالیانه عملکرد رابطان را در دستور کار خود قرار داده است.

در قالب این ارزیابی، ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت رابطان، تشویق‌ها و حمایت‌هایی برای تقدیر از تلاش رابطان برتر در نظر گرفته می‌شود. این ارزیابی معیارها و مؤلفه‌هایی همچون «تعامل با کارشناسان شبکه آزمایشگاهی»، « همکاری رسانه‌ای»، «جدیت و استمرار در پیگیری ارجاعات موردی»، «تعاملات بین شبکه و آزمایشگاه» و دیگر موارد از ۱۰۰ نمره متناسب با عملکردشان امتیاز دریافت کردند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در ارزیابی اخیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، ۲۵ رابط آزمایشگاهی برتر بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی شده‌اند که در این ارزیابی عملکرد آنان از اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha