• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403062616812
  • خبرنگار : 50963

استاندار بوشهر خبرداد

افتتاح 93 مدرسه دراستان بوشهر

افتتاح 93 مدرسه دراستان بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از افتتاح ۹۳ مدرسه و افزوده شدن ۵۲۹ کلاس درس در سه سال گذشته به فضای آموزشی استان خبرداد.

به گزارش ایسنا ، احمد محمدی‌زاده امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک سال تحصیلی جدید توجه به زیرساخت‌های آموزشی را یکی از اولویت‌های مهم دانست و گفت: امسال به نام آموزش و پرورش در راستای تحقق مطالبات این مجموعه تعیین و اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر از دستگاه‌های مهم در عرصه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی و آموزشی است تأکید کرد: در این زمینه توجه ویژه‌ای در تخصیص اعتبارات این دستگاه شده است.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی در مدارس استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته در مجموع 93 مدرسه با 529 کلاس درس افتتاح و به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در این سه سال افزون بر 94 هزار متر مربع به فضاهای مدارس استان افزوده شده است گفت: در سال 1400 در مجموع 83 کلاس درس در 14 مدرسه با مساحت بیش از 20 هزار متر مربع به  فضاهای درسی استان افزوده شد.

وی با اشاره به افتتاح 26 مدرسه با 182 کلاس درس در سال 1401 در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر در مساحت 36 هزار متر مربع اضافه کرد: در سال گذشته نیز 185 کلاس درس در 28 مدرسه در مساحت 38 هزار متر مربع وارد مدار بهره‌برداری و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: در هفته دولت امسال هم 79 کلاس درس در 25 مدرسه افتتاح شد و این درحالی است که طرح‌های مختلفی در توسعه زیرساخت‌های مدارس استان اجرایی شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی افتتاح می‌شود.

محمدی‌زاده ساخت و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی در مدارس استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: بیش از 26 طرح از جمله سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی در مدارس، استخر دانش‌آموزی، سالن چند منظوره، دارالقرآن، کارگاه هنرستان در مدت یاد شده ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha