• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403062616634
  • خبرنگار : 71506

آقای رنگرز به ترکیب برنده دست نزن!

آقای رنگرز به ترکیب برنده دست نزن!

از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتظار می‌رود با توجه به نتایج درخشان کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس، نسبت به حفظ مربیان تیم ملی حساسیت بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که کشتی آزاد ایران بر خلاف انتظارات نتوانست در المپیک پاریس به مدال طلا برسد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با نمایشی درخشان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی المپیک به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد؛ نتیجه ای فوق العاده که حاکی از عملکرد فوق‌العاده کادر فنی در راه آماده‌سازی فرنگی‌کاران برای حضور در این رویداد بزرگ بود.

حسن رنگرز پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با انتخاب درست و حساب شده اعضای کادر فنی شامل طالب نعمت‌پور، حسن حسین‌زاده، فرزاد ایمانعلی زاده و مجید رمضانی، در تمامی رویدادها عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت که سرآمد همه آن‌ها المپیک پاریس بود.

اما در شرایطی که انتظار می‌رفت فدراسیون کشتی و حسن رنگرز پس از پایان المپیک، نسبت به حفظ مربیان تیم ملی کشتی فرنگی با توجه به نقش پررنگ آن‌ها در نتایج درخشان المپیک پاریس، اقدام کند، در کمال تعجب فرزاد ایمانعلی‌زاده و مجید رمضانی از کادر فنی تیم ملی جدا شدند و جای خود را به مربیان دیگری دادند. این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که فرزاد ایمانعلی‌زاده مربی خوزستانی و سازنده کشتی فرنگی ایران با توجه به حضور ۵ فرنگی‌کار خوزستان در المپیک پاریس و مدال‌های کسب شده، نقشی تعیین کننده در افتخارات بدست آمده در پاریس داشت.

طالب نعمت‌پور ملی‌پوش سابق کشتی ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز علی‌رغم دعوت به اردوی تیم ملی در تمرینات حاضر نشد و زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری او به دلیل برخی اتفاقات و دلسردی های بوجود آمده به گوش می‌رسد.

بدون شک توانایی‌های فنی حسن رنگرز و حمایت‌های فدراسیون کشتی نقشی تعیین کننده در افتخارآفرینی کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس داشت اما نباید نقش پررنگ دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی در این افتخارات را نادیده گرفت.

از حسن رنگرز انتظار می‌رود تا حد امکان اجازه ندهد ترکیب موفق کادر فنی تیم ملی به راحتی از بین برود و خللی در مسیر درست کشتی فرنگی ایران ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۷:۴۱

مگه خوزستان در کادر فنی مربی داشت گمان نکنم اگه بود درانتخابی که حق سهرابی و گرمسیری بود بقولداراب بختیار ابری که نبارد چه بیاید چه نیاید همان بهتر که برود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۷:۴۹

آقای رنگرز داره به بهترین شکل کار می‌کنه و داره کاری رو انجام میده که همیشه مربیان سازنده میخاستن که اینکه از مربیان سازنده استانها استفاده کنه به صورت دوره ای که اونها هم دلگرم بشن.حالا که اینکار داره انجام میشه و باز میگید چرا؟عجیبه!!!