• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403062616587
  • خبرنگار : 50963

مدیر کل نوسازی مدارس:

توزیع ۲۲هزارقلم تجهیزات آموزشی به تعداد شهدای شاخص دراستان بوشهر

توزیع ۲۲هزارقلم تجهیزات آموزشی به تعداد شهدای شاخص دراستان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر از توزیع ۲۲هزارقلم تجهیزات آموزشی به تعداد شهدای شاخص دراستان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا ،ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس نقاط مختلف شهری و روستایی استان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کاروان تجهیزات آموزشی در استان بوشهر آغاز شد که این برنامه به‌صورت ملی با حضور وزیر آموزش و پرورش در جوار حرم رضوی مشهد مقدس برگزار شده است.

وی با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس 18 منطقه آموزشی استان بوشهر گفت: این تجهیزات به ارزش 150 میلیارد تومان شامل وسایل آزمایشگاهی، هنرستانی، کلاسی و آموزشی به مدارس شهری و روستایی 18 منطقه آموزشی استان بوشهر ارسال شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این تجهیزات بر اساس اعلام نیاز و درخواست مدیران مدارس ارسال شده است، افزود: در نخستین کاروان تجهیزات، 22 هزار قلم در بخش‌های مختلف هر کاروان به نام یک شهید شاخص ارسال شده است.

احمدی بیان کرد: در هفته دولت امسال 25 مدرسه با 79 کلاس درس افتتاح شد که در این عرصه 450 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی رنگ‌آمیزی و نقاشی مدارس را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: رنگ مورد نیاز 2 هزار کلاس درس خریداری شده و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده و عملیات زیباسازی کلاس‌های درس با مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه از سال 1400 در هر سال در دو نوبت کاروان تجهیزات مدارس و کلاس‌های درس ارسال شده است، تصریح کرد: در مجموع در مدت سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی شش کاروان تجهیزات مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر به ارزش 400 میلیارد تومان ارسال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha