• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062616483
  • خبرنگار : 50228

وقتی کراسفیت خوزستان از فرش به عرش می‌رسد

وقتی کراسفیت خوزستان از فرش به عرش می‌رسد

ایسنا/خوزستان نایب‌رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه‌برداری خوزستان با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ کراسفیت بانوان در اهواز، گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون به دنبال توسعه کراسفیت و قهرمان‌پروری در بخش زنان در استان خوزستان بوده‌ایم، هدفی که محقق شده است.

تهمینه جانفزا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این دوره مربیگری با تدریس خانم سودابه قاسمی از ۲۴ شهریورماه در اهواز آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت. این دوره برای اولین بار در استان خوزستان برگزار شده است و خوشبختانه ۳۴ شرکت کننده در این دوره هم از استان خوزستان و هم از استان‌های دیگر حضور دارند.

او با تاکید بر این که این کلاس مربیگری مطمئنا می‌تواند در بالا بردن سطح کراسفیت در بخش زنان کمک بسزایی داشته باشد، ادامه داد: جا دارد از کادر هیات وزنه‌برداری استان خوزستان، انجمن کراسفیت و شهرستان‌ها که طی یک سال گذشته کنارمان بودند و همچنین از آقایان مقدم و موسوی که در برگزاری این کلاس کمک شایانی به ما داشتند، تشکر ویژه داشته باشم.

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان با بیان این که در مدت فعالیت‌مان در انجمن کراسفیت استان به دنبال انجام کارهای اساسی و منسجم بوده‌ایم، عنوان کرد: قبلا هم گفته‌ام و بازهم تاکید می‌کنم خوزستان در کراسفیت در رقابت‌های بین المللی نیز حرف برای گفتن دارد و شک نکنید این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه از بدو شروع کار انجمن کراسفیت خوزستان تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که می‌توان به برگزاری کاپ آزاد کراسفیت که با استقبال خوب همراه بود و نیز استعدادیابی کودکان، برگزاری کارگاه آموزشی وزنه‌برداری در کراسفیت، حضور انیس قنبری داور زن خوزستانی برای اولین‌بار در رقابت‌های کراسفیت کشور و برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ کراسفیت بانوان در اهواز اشاره کنم.

جانفزا با اشاره به افزایش جامعه آماری این رشته در استان خوزستان، ادامه داد: با آغاز فعالیت شاهد حرکتی جدید در کراسفیت بودیم و واقعا در یک سال گذشته شاهد استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان از این رشته در سراسر استان بودیم. خوشحالم توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم که منجر به کشف استعدادهای خوبی شد. این رشته در شهرستاهای استان پتانسیل و علاقه‌مندان زیادی دارد و خوشبختانه خوزستان سرشار از استعداد در کراسفیت است.

به گزارش ایسنا، رشته کراسفیت پیش از این در خوزستان نه فعالیت چندانی داشت و نه خبری از آن به گوش می‌رسید اما در یک سال اخیر زیر نظر هیات وزنه‌برداری استان با برگزاری چند دوره آموزشی و مسابقات مختلف، شروعی جدید داشته است. به صورتی که این رشته اکنون در باشگاه‌های ورزشی مخاطبان و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. در واقع کراسفیت خوزستان اگرچه نسبت به استان‌های دیگر فعالیتش را دیرهنگام آغاز کرد ولی خیلی زود توانست روی ریل موفقیت قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha