• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062516108
  • خبرنگار : 50180

استاندار کرمانشاه:

باید خانواده‌ها را در امر تعلیم و تربیت «دانش‌آموزان» پای کار بیاوریم

باید خانواده‌ها را در امر تعلیم و تربیت «دانش‌آموزان» پای کار بیاوریم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم همراهی و همکاری خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تاکید کرد.

محمد طیب صحرایی امروز(۲۵ شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در مدرسه استثنایی «پیوند» شهر کرمانشاه،  با بیان اینکه شروع سال تحصیلی جدید مقدمات مفصلی می‌طلبد، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان سال تحصیلی پیش رو با شور و نشاط مضاعف شروع شود.

وی تاکید کرد: اگر مجموعه فعالان حوزه تعلیم و تربیت با هم همکاری داشته باشند برنامه های این حوزه با کارایی بالاتری اجرا خواهند شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خانواده ها باید در امر تعلیم وتربیت همراه آموزش و پرورش باشند، گفت: اگر میخواهیم جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی نشود، بدون تردید باید خانواده‌ها را در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بیشتر پای کار بیاوریم.

صحرایی تاکید کرد: باید با همکاری خانواده‌ها دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که دارای مهارت‌های موثر ‌و مفید برای زندگی شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش ‌پرورش باید در جهت تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان با سایر نهادها همکاری بیشتری داشته باشد،تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش باید با انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهایی مثل مجموعه ورزش و جوانان، کتابخانه‌ها، سازمان تبلیغات، ستاد مبارزه با مواد مخدر و ... در جهت توانمندسازی و بالا بردن قدرت تاب‌آوری دانش‌آموزان تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید در جهت انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی پیش قدم شوند و شرایط را برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی در جهت ارتقای برنامه‌های تعلیم و تربیت در استان مهیا کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همکاری بیشتری با آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha