• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062515926
  • منبع : بازار

ای فوتبال ۲۵ با ویژگی‌های جذاب؛ معایب، مزایا و تغییرات اعمال شده

ای فوتبال ۲۵ با ویژگی‌های جذاب؛ معایب، مزایا و تغییرات اعمال شده

در حالی که تنها چند روز به معرفی ای فوتبال ۲۵ باقی مانده است، بسیاری از گیمرها بی صبرانه منتظر رسیدن این بازی و استفاده از خدمات و تجهیزات جدید آن هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پی جم شاپ، اما، آنچه که اهمیت ویژه ای برای گیمرها دارد، این است که این بازی تا چه حد ارتقا پیدا کرده است و آیا می تواند خواسته ها و انتظارات آن ها را برآورده کند یا خیر!

همه آنچه که باید درباره efootball ۲۵ بدانید

این بازی با رونمایی جالبی برای جذب طرفداران بیشتر به سمت ای فوتبال ۲۵ شروع می شود. از بازیکن ها سوال هایی در رابطه به تجربه کاربری خود از فوتبال های قبل مثل ای فوتبال ۲۴ یا ۲۳ پرسیده می شود تا به صورت دستگرمی کم کم به معرفی بازی ای فوتبال ۲۵ بپردازد و در عین حال بتواند آمار خوبی از طرفداران خود به دست بیاورد. این سوال ها ممکن است برای برخی جذاب و برای برخی خسته کننده باشد. اما، بهتر است به سوال ها جواب بدید تا به بهبود این بازی کمک کنید. بعد از ارائه سوال هایی در باره کیفیت بازی، نوع شرایط شما و دستگاهی که با آن ای فوتبال را دنبال می کنید.

ای فوتبال ۲۵ با ویژگی‌های جذاب؛ معایب، مزایا و تغییرات اعمال شده

ارتقا برخی ویژگی ها در بازی ای فوتبال ۲۵

شرکت کونامی بازی ای فوتبال ۲۵ را با نام eFootbal ۴.۰.۰ معرفی کرده است. در این بازی برخی از ویژگی ها مانند GP با قدرت و توان بیشتر به ای فوتبال ۲۵ اضافه شده است که به بهبود بازی کمک شایانی می کند. برخی از این ویژگی ها نیز از ای فوتبال ۲۴ به ای فوتبال ۲۵ انتقال پیدا کرده است.

حفظ اطلاعات قبلی شما از بازی سری قبل

نکته مهم در معرفی بازی جدید این است که تمامی اطلاعات و بردهای شما از بازی سری قبل ۲۰۲۴ به ای فوتبال ۲۵ منتقل خواهد شد. این ویژگی ها شامل کوین ای فوتبال، برنامه های تمرینی بازیکن ها، Badgesها یا موفقیت های درون بازی، Stripsها و بسیاری ویژگی های دیگر است. این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می کند تا اگر در بازی سری قبل در ۵ مسابقه (۵ Matches) شرکت داشته اید، بتوانید این بردها را به بازی بعدی انتقال دهید و دوباره از ابتدا شروع به بازی در مسابقات پنج گانه نکنید و به صورت مستقیم به مرحله بالاتر، یعنی ۱۰ مسابقه رفته و در این سطح شروع به بازی کنید. در واقع، این قابلیت به شما کمک می کند تا مراحل برد درون بازی های قبل را حفظ کرده و مانند یک پله از آن برای بالا رفتن در ای فوتبال ۲۵ استفاده کنید.

در ای فوتبال ۲۵ به شما اجازه داده می شود تا بتواند Stripsها که همان ست لباس ورزشی های خریداری شده از سری قبل است را نیز با خود به بازی سری جدید منتقل کنید و نیازی به خرید مجدد آن نداشته باشید.

المان هایی که مجوز انتقال آن به ای فوتبال ۲۵ شرطی است

برخلاف برخی قابلیت‌ها که قابل انتقال از ای فوتبال قبل به ای فوتبال جدید است، برخی قابلیت ها نیز اینطور نیستند و بسته به اینکه در زمان به روز رسانی در دسترس باشند یا خیر، می توانید در ای فوتبال ۲۵ از آن ها استفاده کنید. این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند.

Base Team

Base Team در ای فوتبال ۲۵ قابل انتقال نیست؛ چرا که ممکن است شما در ای فوتبال ۲۴ تیم اینترمیلان را برای بازی انتخاب کرده باشید که در ای فوتبال جدید، قراردادی برای حضور آن تیم بسته نشده باشد. در این صورت این ویژگی قابل انتقال نیست و باید تیم دیگری که در بین تیم های موجود است را انتخاب کنید.

Avatar

Avatar نیز به همین صورت است؛ ممکن است بعد از وارد شدن به ای فوتبال ۲۵، آواتار قبلی موجود نباشد و زمانی که ای فوتبال ۲۵ را نصب می کنید، باید دوباره برای خود آواتار انتخاب کنید.

Objectives

Objectivesها نیز دچار مشکل این چنینی مانند Avatar و Base Team هستند. به همین جهت، قابلیت انتقال به ای فوتبال جدید را ندارند.

تغییرات و ویژگی های جدید ای فوتبال ۲۵

هر سری بازی ای فوتبال، با توجه به صلاحدید طراحان بازی و نیاز بازیکنان شامل تغییراتی است که برخی از آن‌ ها مورد پسند بازیکن ها قرار می گیرد و برخی خیر. در این میان برخی تغییرات در بازی فوتبال جدید رخ داده است که چند مورد را که بیشترین سوال کاربران است را بررسی خواهیم کرد.

Match History

Match History در بازی ای فوتبال ۲۵، تاریخ مسابقات و میزان برد و باخت شما در ای فوتبال قبل قابل استعلام نیست. به این معنی که اگر در مقابل فردی بازی کردید و بازی را برده اید، در سری جدید ای فوتبال قابل نمایش نیست و باید در ای فوتبال ۲۴ یا سری های قبل تر، از برد خود اسکرین شات بگیرید تا بتوانید آن را به عنوان سابقه بازی برای خود حفظ کنید.

Players and managers

Players and managers که در ای فوتبال سری ۲۴ موجود بودند، ممکن است در سری ۲۵ به دلیل تغییراتی در لایسنس و محتوای بازی قابل دسترس نباشند. در این صورت می توانید از قبل چک کنید که در آپدیت جدید چه بازیکن ها و مدیرانی در بازی ۲۴ وجود نخواهند داشت. اما، قسمت خوب داستان این است که با آزاد کردن بازیکنان و مدیران در آپدیت جدید ۴.۲.۰ که در زمستان ارائه خواهد شد، می توانید تعدادی Gp به دست بیاورید.

با خرید کوین ای فوتبال از سایت های معتبر مانند پی جم شاپ یا سایر آنلاین شاپ های تخصصی بازی ها، بازیکنان حرفه ای تهیه کنید تا با تمرکز بر بازی بتوانید هر بازی را ببرید و تعداد زیادی GP دریافت کنید. این اتفاق برای بازیکنانی که در حالت Standard قرار دارند پی می‌آید و epic Players که بیش از ۱۲۰۰۰ کوین دارند، نگران نباشند!

My League

در بخش My League در ورژن جدید ای فوتبال ریست خواهد شد و هر موفقیت و پوینتی در این لیگ ها به دست آورده اید، در ای فوتبال ۲۵ از بین خواهد رفت و دیگر صاحب آن نیستند.

ای فوتبال ۲۵ با ویژگی‌های جذاب؛ معایب، مزایا و تغییرات اعمال شده

Contract Renewal

اما، بخش مهمی که برای بیشتر بازیکنان جای سوال و شبهه دارد، بخش Contract Renewal است که شرکت کونامی حدودا ماه پیش اعلام کرد که این بخش را در ای فوتبال ۲۵ حذف کرده است. به این شکل که در ای فوتبال ۳۴ و قبل از آن شما می توانستید بازیکنی را برای مدت ۳۶۵ روز بخرید و بعد از اتمام قرار داد، قرار داد آن بازیکن را تمدید کنید. اما، در ای فوتبال ۲۵، شما می توانید به صوت نامحدود بازیکن ها را در اختیار داشته باشید که این خبر خوبی برای طرفداران بازی eFootbal ۲۵ خواهد بود.

کونامی اعلام کرده است که در این شرایط هر تیکتی که از ای فوتبال ۲۴ در اختیار دارید، در ای فوتبال ۲۵ قابل استفاده نیست. در عوض، به عنوان جبران خسارت، دو نوعتیکت درون بازی قرار داد را تعیین کرده است که یکی ۶۰ روزه و دیگری ۱۰ روزه است. در این حالت، کونامی یک پک ۱۰۰ تایی از بازیکنان را در اختیار شما قرار می دهد که شامل epic cards و highlight cards است. بنابراین، از امروز به بعد از تیکت های خود برای تمدید قرار داد بازیکنان استفاده نکنید و در عوض، تیکت ها را ذخیره کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha