• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۶:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403062515901
  • خبرنگار : 71468

بلاتکلیفی برای حفظ کرسی آسیایی شمشیربازی

بلاتکلیفی برای حفظ کرسی آسیایی شمشیربازی

رییس کمیته فنی شمشیربازی آسیا برای حفظ این سمت همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و اطلاع ندارد از سوی فدراسیون شمشیربازی ایران ثبت نام می‌شود یا خیر.

عباس فاریابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات کنفدراسیون آسیا و وضعیتش برای از دست ندادن پست ریاست کمیته فنی آسیا بیان کرد: پنجم مهر آخرین زمان برای ثبت نام انتخابت کنفدراسیون آسیاست و یک هفته پس از آن مهلت ثبت نام در انتخابات فدراسیون جهانی تمام می‌شود. هنوز خبر ندارم اسم من رد می‌شود یا نه. آخرین مرتبه شنیدم که می‌خواهند اسم من را رد نکنند. البته از فدراسیون با من تماس گرفته و گفتند آقای پورسلمان، رییس فدراسیون، در نظر دارد هفته آینده جلسه‌ای را با من بگذارد. من هم اعلام کردم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است، باید خودش تماس بگیرد.

فاریابی درباره صحبت‌های پیمان فخری، سرمربی پیشین تیم ملی، مبنی بر اینکه رییس کنفدراسیون آسیا در پاریس پرسید «چرا فدراسیون ایران درخواست دارد فاریابی را از ریاست کمیته فنی آسیا برکنار کنند» مدعی شد: بله، من خودم شنیده‌ام که صحبت‌هایی شده مبنی بر اینکه کنفدراسیون من را از ریاست کمیته فنی آسیا کنار بگذارد اما آنها این کار را منوط به دریافترنامه رسمی از سوی ایران کرده‌اند. در بازی‌های آسیایی هانگژو هم که مسئول فنی رقابت‌های شمشیربازی بازی‌ها بودم مجددا این مسئله از سوی دبیر کل کنفدراسیون آسیا مطرح شد. همچنین لایسنس من نیز دو سال است تایید نشده و در هیچ مسابقه‌ای از جمله قهرمانی جهان، جام جهانی و گرندپری نمی‌توانم شرکت کنم و تنها در مسابقات آسیا رفتم چون نیاز به لایسنس ندارد.

او افزود: از سال ۲۰۱۲ عضو کمیته فنی آسیا بودم و از سال ۲۰۱۷ رییس کمیته فنی آسیا هستم. نکته جالب این است رییس و دبیر کل کنفدراسیون آسیا توصیه‌نامه‌ای ارسال کرده‌اند مبنی بر اینکه از من برای نامزدی مجدد در انتخابات حمایت شود. در همین یکی‌-دو روز شکایت و این توصیه‌نامه‌ها را به دفتر وزیر می‌برم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha