• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062515886
  • خبرنگار : 50976

مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین:

پیوست رسانه‌ای نگاه افراد را نسبت به یک روایت تغییر می‌دهد

پیوست رسانه‌ای نگاه افراد را نسبت به یک روایت تغییر می‌دهد

ایسنا/فارس مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با بیان اینکه دشمن در راستای بی‌اعتمادی به نظام فعالیت کرده و در زمینه رسانه بسیار قوی عمل می‌کند، بر ضرورت پیوست رسانه‌ای در فعالیت‌ها تأکید کرد و گفت: پیوست رسانه‌ای نگاه افراد را نسبت به یک روایت تغییر می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص رسانه دشمن و اهداف آن‌ها بیان کرد: در واقع خط رسانه دشمن ناکارآمدی و بی اعتمادی به نظام جمهوری اسلامی است. به عنوان مثال افراد متدین را با ادبیات مذهبی منحرف می‌کند.

وی با بیان اینکه اظهار ضعف خطرناک است، گفت: نقاط قوت را باید تقویت کنیم، باید صدای اتحاد در دستگاه‌های مختلف امنیتی به گوش برسد.

مجتهد زاده تصریح کرد: در خصوص مسئله فلسطین اتفاقات میدانی در حال وقوع است که بسیاری از مردم از آن مطلع هستند. رژیم صهیونیستی بر روی قدرت رسانه کار می‌کند و در این زمینه بسیار موفق است و تقریباً همه مردم قربانی رسانه دشمن حتی در مورد مسئله فلسطین شده‌اند.

مدرس دانشگاه‌های مسیحی آمریکای لاتین بیان کرد: پیوست رسانه‌ای می‌تواند نگاه افراد را نسبت به یک روایت تغییر دهد تا کنشگری شخص را مدیریت کند. بر همین اساس هر کس رسانه قوی‌تری داشته باشد و سریع‌تر روایت را تولید کند و در بین اطلاعاتی که می‌چیند نظم منطقی ایجاد کند و آن را به صورت گسترده نشر دهد، می‌تواند یک جریان، یک جبهه و کمپین رسانه‌ای ایجاد کند.

در تولید روایت اول و مدیریت رسانه ضعیف عمل می‌کنیم

مدیر حوزه امام علی‌بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین افزود: دشمن ارزیابی می‌کند که چند طیف اجتماعی وجود دارد و برای هر گروه اجتماعی روایت خاص خود را ترویج می‌کند و با هر طیف و دیدگاه یک خط خبری به وجود می‌آورد. دشمن می‌تواند با چند دیدگاه و روایت یک تفکر و یک نتیجه بگیرد.

مجتهد زاده اظهار کرد: رژیم کودک‌کشی که به زنان و کودکان هم رحم نمی‌کند ضربه سختی خواهد خورد. قطعاً مردم از رهبری و مجموعه امنیتی حمایت خواهند کرد، آرامش و امنیتی که امروز وجود دارد حاصل قوت و اتحاد مجموعه‌های امنیتی کشور است.

وی بیان کرد: در موضع صهیونیست‌ها همه متحد خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد صدای ضعف و شکست خناسان باعث یاس شود مسلما رژیم صهیونیستی فتنه‌ها در پیش دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha