• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062515854
  • خبرنگار : 30058

قائم‌ مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید

ایسنا/اردبیل قائم‌ مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای استقبال از دانشجویان ورودی جدید خبر داد.

جبرائیل رزمجو  ۲۵ شهریور در بازدید از دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت‌های دانشگاه، همه امکانات دانشگاه به منظور استقبال شایسته از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه بسیج شده‌اند، گفت: مسئولیت ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بر عهده معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گذاشته شده و برنامه‌های استقبال طبق روال سال‌های گذشته با محوریت این معاونت انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید کارشناسی‌ارشد و دکتری در دو بازه ۵ تا ۱۰ و  ۱۷ تا ۲۰ شهریور انجام شده است، افزود: این دانشجویان اول تا چهارم مهر ماه نیز می‌توانند نسبت به مراجعه حضوری به آموزش دانشکده‌ها برای تحویل مدارک اقدام کنند.

قائم‌ مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی نیز پس از اعلام نتایج نهایی از طریق سازمان ملی سنجش در مهرماه سالجاری انجام خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط معاونت دانشجویی، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های غذاخوری، سالن‌های تربیت‌ بدنی و مرکز بهداشت، سلامت و سبک زندگی دانشگاه نیز به منظور حضور دانشجویان از آمادگی لازم برخوردار هستند، گفت: همچنین طبق بازدید هفته گذشته رئیس دانشگاه و بازدید امروز از دانشکده‌های دانشگاه، دانشکده‌ها نیز در حوزه‌های آموزش، کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از آمادگی لازم برای حضور دانشجویان برخوردار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha