• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062515849
  • منبع : نمایندگی کردستان

ظرفیت‌سازی ۶۰۶ هزار ‌تلفن‌ در کردستان

ظرفیت‌سازی ۶۰۶ هزار ‌تلفن‌ در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های توسعه‌ایی در حوزه تلفن ثابت تا کنون ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن در استان ظرفیت‌سازی شده است.

آزاد حکمت ۲۵ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های توسعه‌ای در دو بخش کمی و کیفی تلفن ثابت در نقاط شهری و روستایی استان اظهار کرد: تحقق قابل‌توجه برنامه‌های عملکردی، رضایتمندی مشتریان را به میزان چشمگیری به دنبال داشته است.

وی افزود: از تعداد ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره‌ تلفن منصوبه در استان ۵۲۲ هزار و ۳۷۷ شماره آن فعال است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۶۶۴ شماره‌تلفن ثابت به مشتریان واگذار شده است.

حکمت با اعلام این مهم که ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه سرویس تلفن ثابت در نقاط روستایی همسان با نقاط شهری مورد توجه مخابرات قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۲۰ روستا دارای تلفن خانگی و یک‌هزار و ۶۰۱ روستا نیز دارای ارتباط هستند.

وی با اشاره به توسعه دستگاه‌های مخابراتی و نقش مؤثر آن در بهبود عملکرد و ارائه خدمات مخابراتی در استان بیان کرد: در سال جاری ۷۲ میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به‌صرفه بودن استفاده از تلفن ثابت در مکالمات روزمره مشتریان را یادآور شد و گفت: با توجه به مکالمه رایگان در هر سیکل زیرمبلغ ۱۵۰ هزار ریال، مشتریان در برنامه‌ریزی تنظیم مکالمات خود از طریق تلفن ثابت می‌توانند در هزینه‌های ماهیانه مدیریت بیشتری اعمال کنند.

حکمت با بیان اینکه تلفن ثابت به‌عنوان یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود تصریح کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از سرویس‌ها و خدمات قابل‌ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha