• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062515676
  • خبرنگار : 50189

در دیدار مدیرکل بازرسی استان با امام جمعه کرمان چه گذشت؟

در دیدار مدیرکل بازرسی استان با امام جمعه کرمان چه گذشت؟

ایسنا/کرمان پیش از ظهر ۲۵ شهریورماه مدیرکل بازرسی استان کرمان از اولویت‌های کاری این اداره کل گفت و در ادامه امام جمعه کرمان دادخدا سالاری را یک چهره خوشنام و محرم اسرار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و از او خواست تا با اقدامات جهادی پیشرفت استان را تسریع دهد.

دادخدا سالاری مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به دیدگاه سردار حاج قاسم سلیمانی نسبت به حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی در ادامه کارکنان بازرسی را مجاهدان با فساد دانست و اظهار کرد: حرکت به سمت صیانت و حفاظت از مدیران مبنی بر پیشگیری از جرم از اولویت‌های اداره کل بازرسی استان کرمان است و سازمان بازرسی مانع نیست و به دنبال تسهیل کارهای مردم است.

به اعتقاد وی، خدمت گذاری به مردم نعمت است و مدیران در راستای خدمت‌رسانی نباید کوتاهی کنند.

مدیرکل بازرسی استان کرمان منش و رفتار حاج قاسم سلیمانی را چراغ راه خود دانست و در ادامه بیان کرد: اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی باید از کرمان آغاز شود و کار جهادی و خدمت‌رسانی بخشی از این مکتب است.

وی با اشاره به حجم بالای کار در سازمان بازرسی، تاکید کرد: باید با اقدامات جهادی کارها را انجام دهیم.

به اعتقاد سالاری، در دوران آبیار مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان تحولات خوبی در این اداره کل رخ داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه نیز در این دیدار گفت: برخی از اقدامات خوب اطلاع‌رسانی نشده و مردم از آنها آگاه نیستند.

وی با بیان اینکه آقای آبیار با سلامت و صلابت این مسئولیت را به انجام رساند در ادامه اظهار کرد: دادخدا سالاری یکی از چهره‌های مجرب و از مجموعه بچه‌های انقلاب و متخصص و نام آشنا و خوشنام است.

امام جمعه کرمان افزود: مدیرکل جدید بارزسی استان کرمان از یاران و دوستان شهید سلیمانی و محرم اسرار ایشان بود و از رفتارها و نظرات وی آگاه بوده و نظرات و رفتارهای زیادی از سردار حاج قاسم سلیمانی دید که بسیاری ندیدند.

به گفته وی، نقش بازرسی بسیار محسوس است و گاهی اوقات که کارها قفل می‌شود مشکل را با بازرسی کل کشور مطرح و از وی مشورت می‌گرفتیم.

به اعتقاد حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی، عملکرد بازرسی جلوی خیلی از کارها را گرفت و بازرسی کشور با حرکت سنجیده عمل کرده و چنان که بسیاری از پرونده‌ها رقم می‌خورد به بیت‌المال آسیب می‌زد.

 وی خطاب به مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: تجربه و تخصصی که سال‌ها در دستگاه قضا با خوشنامی بدست آورده‌اید در بازرسی استان استفاده کنید.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دستگاه بازرسی در همه دوران خوشنام بوده و است و کارکنان بازرسی در صحنه‌ای هستند که مفیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha