• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062515593
  • خبرنگار : 50228

قاسمی‌منجزی: ‌آبرویم‌ را برای موفقیت مسجدسلیمان می‌گذارم/ رنگرز گفت باید مربیگری را شروع کنی

قاسمی‌منجزی: ‌آبرویم‌ را برای موفقیت مسجدسلیمان می‌گذارم/ رنگرز گفت باید مربیگری را شروع کنی

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت: با مسئولان باشگاه قرارداد سفید امضا کرده‌ام و می‌خواهم آبرویم را برای موفقیت تیم بگذارم.

امیر قاسمی منجزی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با تلاش و همیت فرماندار و شهردار مسجدسلیمان و نیز استاندار خوزستان بودجه و شرایط تیم‌داری شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر فراهم شد. خوشبختانه بر خلاف گذشته که توجهی به کشتی شهر مسجدسلیمان نمی‌شد، اکنون شهرداری این شهر تمام قد پای کار آمده است و در جلسه‌ای که با فرماندار و شهردار داشتم، دل من قرص شد و تاکید داشتند که تمام و کمال از شما حمایت خواهیم کرد تا ورزش کشتی مسجدسلیمان شروع تازه‌ای داشته باشد. امیدوارم تلاش‌هایی که برای این تیم‌داری در لیگ برتر انجام می‌شود، برآیند آن پیشرفت کشتی این شهر باشد.

حضور کشتی‌گیران خارجی در تیم شهرداری مسجدسلیمان

او درباره ترکیب تیمش نیز گفت: خوزستان سرشار از کشتی‌گیران سطح بالا است و تلاش ما این است که تیم مقتدری را روانه لیگ برتر کنیم. البته در برخی وزن‌ها از کشتی‌گیران خارج از استان و خارجی هم استفاده خواهیم کرد. هدف من این است نونهال مسجدسلیمانی که به تازگی می‌خواهد وارد سالن کشتی شود، از نزدیک قهرمان جهان و بزرگان این رشته را ببینید و انگیزه بگیرد و به این باور برسد که او هم در آینده می‌تواند قهرمان شود.

اگر هدف‌مان قهرمانی نبود، این مسئولیت را نمی پذیرفتم

سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر با بیان این که هدف ما قهرمانی است، گفت: باتوجه به این که برای اولین بار است، در این عرصه قدم می‌گذاریم شاید یکسری مشکلات و معضلات هم بر سر راه‌مان قرار بگیرد که خودمان را آماده همه چیز کرده‌ایم. به هر حال اگر هدف‌مان جز قهرمانی نبود من اصلا این مسئولیت را نمی پذیرفتم. ۲۰ سال به صورت متوالی در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و زمانی که کشتی می‌گرفتم در خط مقدم بودم و اکنون که پشت خاکریز هستم، تنها هدفم کمک به کشتی شهرم مسجدسلیمان است و هیچ‌گاه تحت هیچ شرایطی تیمم را تنها نمی‌گذارم. ضمن این که با مسئولان باشگاه قرارداد سفید امضا کرده‌ام و می‌خواهم آبرویم را برای موفقیت تیم بگذارم.

هیچ وقت نمی‌گذارم آبروی ۲۰ ساله‌ام در کشتی خدشه‌دار شود

او درباره نخستین تجربه‌اش در عرصه مربیگری نیز عنوان کرد: ورود به عرصه مربیگری بی‌شک تجربه سختی خواهد بود و آقای حسن رنگرز نیز خیلی مصر بود که باید مربیگری در کشتی را از جایی شروع کنی و همین حمایت‌ها انگیزه من را برای ورود به عرصه مربیگری زیاد کرد. طی دو روز گذشته نیز با هر کشتی‌گیری که برای حضور در تیم شهرداری مسجدسلیمان تماس می گرفتم یکی از آن ها حتی درباره مبلغ قرارداد با من حرف نزد و همه می‌گفتند هرچه شما بگویی؛ این اعتبار و آبرو اصلا خریدنی نیست و حتما به خاطر احترام و لطفی که این کشتی‌گیران به من دارند، هیچ وقت نمی‌گذارم آبروی ۲۰ ساله‌ام در کشتی خدشه‌دار شود و حقی از کسی ضایع شود.

تیم شهرداری مسجدسیمان نیاز به توجه تمام بزرگان کشتی خوزستان دارد

قاسمی‌منجزی با بیان این که شهرداری مسجدسلیمان اکنون تنها تیم خوزستان در لیگ برتر است، افزود:  اگر شهرداری هم تیم‌داری نمی‌کرد واقعا جای خالی خوزستان در لیگ برتر که از شش وزن تیم‌ملی در المپیک پنج فرنگی‌کار آن خوزستانی بودند، احساس می‌شد و یک بی‌مهری در حق کشتی استان بود. به هر حال بابت این تیم‌داری باید از تلاش‌های هیات کشتی خوزستان نیز قدردانی کنم. همچنین طی صحبت‌هایی که با مسئولان استان داشتیم، همگی قول دادند که تمام و کمال پای تیم شهرداری مسجدسلیمان باشند. این تیم نیاز به توجه تمام بزرگان کشتی خوزستان و مردم استان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۲۳:۱۹

ماشاالله به افتخار آفرینان ایران عزیز سرفراز باشی یل میدان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۴:۲۷

در این راه موفق سربلند باشی پهلوان صداقت وشجاعتت ماندگار در تاریخ خوزستان وایرانمان پاینده بشید

avatar
دیروز ۲۲:۴۵

به امید موفقیت کشتی خوزستان و مسجدسلیمان...