• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062515543
  • خبرنگار : 71505

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران عنوان کرد

طرح ابتکاری شهرداری تهران و شورای شهر برای دو پل نیمه‌تمام در میدان خاوران

طرح ابتکاری شهرداری تهران و شورای شهر برای دو پل نیمه‌تمام در میدان خاوران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو پل نیمه‌تمام در میدان خاوران داریم که ۱۲ سال نیمه‌کاره باقی مانده است که معاونت فنی و عمرانی در کنار کمیته عمران شورای شهر طرح ابتکاری برای این پروژه پیش برد تا بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در دویست و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در مواردی بر ما خرده می گیرند که در حمایت از مردم غزه صحبتی نمی کنیم اما رئیس شورا در تمام جلسات جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند و این باعث افتخار و مباهات ماست که در دوره‌ای حضور داریم که آقای چمران ریاست شورا را بر عهده دارد. سالها باید بگذرد که شخصیتی همچون آقای چمران تکرار شود.

وی افزود: اجرای فاز سوم تقاطع بزرگراه نواب- تندگویان در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ توسط مردم درخواست شده بود. مردم در میدان بهمن گرفتار بودند و ما متوجه شدیم که این پروژه، مطالعاتی از قبل دارد؛ اما به دلیل معارضین فراوان، اقدامی انجام نشده بود. اصل این پروژه ۱۸ ماه بیشتر زمان نیاز نداشت و رفع معارضین زمان را طولانی کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پلیس راهور اجازه انحراف مسیر را نمی‌داد که فاز چهارم به بهره برداری برسد، گفت: وقتی فاز سوم راه اندازی شد گره اصلی ترافیکی به گفته شهروندان رفع شد و میدان بهمن وضعیت متفاوتی را داشت. همچنین دو پل نیمه تمام در میدان خاوران داریم که ۱۲ سال نیمه کاره باقی مانده است. در ضلع جنوبی ۵۰۰ میلیارد تومان و در ضلع شمالی بیش از هزار میلیارد تومان برای رفع معارضین نیاز بود که این موضوع را در کارگروهی مطرح کردیم تا راه حلی برای آن پیدا کنیم.

آقامیری تأکید کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در کنار کمیته عمران شورای شهر طرح ابتکاری را پیش برد و بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان در تملک ها برای اجرای پروژه صرفه جویی شد و این پروژه به ۱۲۰ میلیارد تومان قابل اجرا خواهد بود. طرح های آن توسط مشاور ارائه و اسناد مناقصه نیز آماده شده و کمتر از یک سال زمان نیاز است تا طرح به نتیجه برسد. با طراحی جدید، این پروژه بدون نیاز به تملک اجرا خواهد شد و ما مردم را در جریان قرار خواهیم داد که برای اجرای طرح جدید، بخشی نیاز به تخریب دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha