• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062515501
  • خبرنگار : 30196

نصرتی: تیم‌ملی به چیزی که می‌خواست رسید/ چمن باهنر کیفیت خوبی نداشت

نصرتی: تیم‌ملی به چیزی که می‌خواست رسید/ چمن باهنر کیفیت خوبی نداشت

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران درباره دو پیروزی این تیم در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: این موضوع خوب است که با ۶ امتیاز صدر جدول هستیم و تیم ملی به چیزی که می‌خواست رسید.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم‌ملی پس از انجام دو بازی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: تیم‌ملی به خواسته خود که کسب سه امتیاز بود رسید. استراتژی تیم ملی این بود که توپ را به حریف دهد تا از ضد حملات استفاده کند. در بازی دوم مالکیت توپ در دست امارات بود و چیزی که خیلی به چشم آمد به تیم حریف موقعیت گل ندادیم و در ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم کلین‌شیت کنیم. اگر تک به تک آزمون گل می‌شد شرایط بهتر می‌شد. خوب است که با ۶ امتیاز توانستیم بالای جدول باشیم که این نکته بسیار مثبتی است.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون همچنین در خصوص شکست تیمش مقابل شاگردان علی سامره در مس کرمان در هفته اول رقابت‌های لیگ یک گفت: بازی مساوی بود و فکر می‌کنم بهترین موقعیت را زمانی که بازی صفر - صفر بود به دست آوردیم و به دلیل بی دقتی بازیکنان به گل نرسیدیم ولی از تلاش بازیکنانمان راضی هستم. این تیم نسبت به فصل گذشته ۹۰ درصد تغییرات داشته و زمان می‌برد تا به تفاهم تاکتیکی مد نظر برسد. ما جزو تیم‌هایی بودیم که دیر شروع کردیم و همین موضوع باعث شد که نتوانیم به هماهنگی مدنظر برسیم. دو هفته در تبریز تست گذاشتیم و سعی کردیم از حداکثر ظرفیت بومی استان استفاده کنیم چون هدف باشگاه همین است. بودجه ما پایین است و سعی کردیم با همین بودجه تیم را ببندیم ولی باید بهتر کار کنیم و نقاط قوتمان را تقویت کنیم.

او در مورد داوری این دیدار گفت: داوری معمولی بود و گلایه‌ای نداریم ولی فکر می‌کنم زمانی که به تیم حریف مسلط شده بودیم، داور بازی با چند سوت اشتباه باعث شد فشار حملات ما کم شود. 

نصرتی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان نیز عنوان کرد: چمن ورزشگاه اصلا خوب نبود و برخی جاهایش خاکی بود و دو ماه پا نخورده بود که این خوب نیست. مسئول ورزشگاه پس از بازی به ما اعلام کرد که بازی‌های مس کرمان به ورزشگاه دیگری خواهد رفت و به همین دلیل به چمن ورزشگاه باهنر رسیدگی نشده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha