• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062515484
  • خبرنگار : 71505

عضو شورای شهر تهران:

سازمان فاوا شهرداری تهران با مشکلات جدی روبه روست/ تغییر در مدیریت سازمان جبران عقب ماندگی آن نیست

سازمان فاوا شهرداری تهران با مشکلات جدی روبه روست/ تغییر در مدیریت سازمان جبران عقب ماندگی آن نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: تغییر در مدیریت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران جبران عقب ماندگی آن نیست؛ چراکه یکی از مهمترین سازمان‌هاست و با مشکلات جدی روبه روست.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری با اشاره به اقدامات ضروری در پی انتصاب مدیرعامل سازمان فاوا گفت: بنده درخواست داشتم که جلسه‌ای پیرامون این سازمان برگزار شود؛ اما هنوز پاسخی نگرفته‌ایم و امیدواریم جلسات برگزار و به سوالات پاسخ داده شود.

وی افزود: تغییر در مدیریت سازمان جبران عقب ماندگی آن نیست چراکه یکی از مهمترین سازمان هاست و با مشکلات جدی روبه روست. تغییر مدیریت خاتمه کار نیست؛ بلکه آغازی بر تغییرات جدی آن است. اگر تلاش شبانه روزی کارکنان سازمان فاوا نبود مشخص نبود که چه اتفاقی پس از حمله سایبری برای شهرداری پیش می‌آمد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هیئت مدیره سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران نیازمند حضور افراد با تجربه و صاحب نام است تا بتوانند باری از دوش آن بردارند. جلسات آن منظم تشکیل نمی‌شود و بسیاری از موارد بلاتکلیف است.

صادقی با تأکید بر اینکه باید اختیارات به مدیرعامل تفویض شود و قرارداد پیمانکاران نیز نیازمند تعیین تکلیف است، تأکید کرد: سرویس های درون شهرداری و شهروندی مشکلات زیادی دارد که متأسفانه همچنان باقی است و باید رفع شود. اهتمام بر اجرای پروژه‌های امنیت اطلاعات، تقویت زیرساخت‌های سخت افزاری و توسعه خدمات جدید شهر هوشمند، اختصاص بودجه و تأمین نقدینگی و ارتقاء خدمات فنی به شهروندان از دیگر مواردی است که باید جدی گرفته شود و امیدواریم این اقدامات با ذکر اولویت در جلسات مورد بررسی قرار بگیرد و موجب ارتقاء سازمان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha