• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403062515301
  • خبرنگار : 71145

ژنرال صهیونیست:‌ همه اسرا را نمی‌توان از طریق عملیات نظامی بازگرداند

ژنرال صهیونیست:‌ همه اسرا را نمی‌توان از طریق عملیات نظامی بازگرداند

رئیس ستاد ارتش اشغالگر گفت: ارتش به هر طریقی برای بازگرداندن اسیران تلاش می‌کند، اما در عملیات نظامی نمی‌تواند همه آنها را بازگرداند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» به خانواده‌های سربازانی که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه اسیر شده‌اند، اعتراف کرد که بازگرداندن اسرای بازداشت شده در نوار غزه به مرور زمان دشوار خواهد بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در خصوص احتمال انعقاد توافق برای بازگرداندن اسیران صهیونیست گزارش داد که هالوی تاکید کرد این موضوع به تصمیم دولت بستگی دارد.

او افزود: ما هر کاری از دستمان بر می‌آید برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

این کانال عبری نیز گزارش داد هالوی به خانواده سربازان اسیر اطلاع داده است که ارتش برای به دست آوردن داده‌های اطلاعاتی در مورد اسیران خطر می‌کند.

تظاهرات و اتهامات علیه نتانیاهو

خانواده‌های اسرای صهیونیست بازداشت شده در غزه اعلام کردند «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر در توافق با حماس مانع تراشی می‌کند.

این در حالی است که تظاهرکنندگان جاده مقابل خانه نتانیاهو در قیساریه را مسدود کردند.

خانواده‌های اسرا روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در تل‌آویو گفتند: «نتانیاهو کسی است که مانع از رسیدن به توافق مبادله زندانیان و شکست توافق شده و سیاست او منجر به کشته شدن اسرا می‌شود و باید برای نجات آنها از قدرت برکنار شود.»

مادر سرباز اسیر «ماتان انگرست» که در نوار غزه بازداشت شده است، صدای ضبط شده پسرش را در تظاهرات تل‌آویو پخش کرد که چند ماه پیش در نوار غزه پیدا شد اما هنوز برای عموم منتشر نشده است. در این ضبط صدای انگرست شنیده می شود که نتانیاهو را خطاب قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که تبادل اسرا را انجام دهد.

مادرش در سخنرانی خود خطاب به نخست وزیر گفت: ماتان از اعماق زمین با شما صحبت می‌کند، از جهنمی که نزدیک به یک سال است که در آن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha