• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062415258
  • منبع : نمایندگی گیلان

دانشگاه گیلان میزبان هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

دانشگاه گیلان میزبان هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

ایسنا/گیلان هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در آذرماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز، ۲۴ شهریور ماه با دانشگاه گیلان با هدف ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری، به امضاء دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان رسید.

توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، از محورهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

 عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تقدیر از معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های دانشجویان در حوزه انجمن‌های علمی، به ضرورت حضور پر رنگ دانشجویان در باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره تأکید کرد.

وی افزود: برای تقویت روحیه امید در بین جوانان در راستای مرجعیت و جهت‌دهی علمی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دعوت از بزرگان علم و دانشمندان داخل و خارج کشور و برگزاری کارگاه ها و نشست‌هایی با حضور این بزرگان در حاشیه جشنواره، برای دانشجویان ضرورت دارد.

 محمد دوستار، رئیس دانشگاه گیلان به‌ عنوان پایه‌گذار و اولین دبیر انجمن علمی مدیریت در دانشگاه گیلان، گفت: بر استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه گیلان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشنواره تأکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه گیلان، هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت به عنوان مهمترین رقابت بین ۷۵۰۰ انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، با هدف هم‌افزایی و ایجاد شور و نشاط بین انجمن‌های علمی، پذیرای آثار فعالان اعضای انجمن‌های علمی در قالب کارهای علمی و دانشجویی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha