• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062415091
  • خبرنگار : 50348

مدال‌آوران پارالمپیکی اصفهان: امیدواریم به وعده‌ها عمل کنید

مدال‌آوران پارالمپیکی اصفهان: امیدواریم به وعده‌ها عمل کنید

ایسنا/اصفهان ورزشکاران افتخارآفرین پارالمپیکی اصفهان در آیین جلیل تاکید کردند: امیدواریم مسئولان به وعده‌هایشان عمل کرده و پس از این تاریخ‌سازی حرف‌ها در حد قول باقی نمانند.

هادی نوری، دارنده مدال نقره پاراتیروکمان پارالمپیک پاریس در آیین تجلیل از افتخارآفرینان اصفهان، اظهار کرد: از مسوولان برای این مراسم استقبال تشکر می‌کنم، متاسفانه مراسم بدرقه برگزار نشد و مبلغی که قرار بود قبل از شروع مسابقات واریز شود، به دست ما نرسیده بود، در حالی که در پاریس فکر می‌کردیم این اتفاق رخ داده است.امیدوارم صحبت‌هایی که انجام می‌شود فقط جلوی دوربین‌ها نباشد و به وعده‌های خود عمل کنند.

وی افزود: تاریخ‌سازی بزرگی در پارالمپیک اتفاق افتاد و ۶ نماینده استان اصفهان موفق به کسب ۵ مدال شدند، امیدوارم این ورزشکاران حمایت شوند.

ملی‌پوش پاراتیروکمان با بیان اینکه در چند سال گذشته کم‌لطفی‌های زیادی دیدیم، گفت: امیدوارم این بار مسوولان به وعده‌ها عمل کنند تا راه خود را بهتر ادامه دهیم.

او درباره ادامه فعالیتش برای دور بعدی پارالمپیک نیز یادآور شد: فعلا باید به بیماری که دارم رسیدگی شود و طول درمان طی شود، سپس برای بازی‌های آسیایی دو سال آینده در ژاپن برنامه‌ریزی خواهیم کرد و حتما به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۸ نیز نگاهی خواهیم داشت.

نوری درباره میزبانی پاریس نیز خاطر نشان کرد: وضعیت خوابگاه‌ها و رستوران‌ها نسبت به مسابقات المپیک بهتر بود، کمی از نظر غذایی به مشکل می‌خوردیم، سطح مسابقات در رشته تیر و کمان بسیار بالا رفته بود و چنین انتظاری را نداشتم اما خوشحالم توانستم مدال نقره را کسب کنم و امیدوارم در المپیک بعدی مدال خوش‌رنگ تری کسب کنم.

حامد حق‌شناس، دارنده مدال برنز پاراتکواندو و نماینده اصفهان نیز عنوان کرد: در استان‌های دیگر بدون قول، عمل می‌کنند ولی در اصفهان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند.

فاطمه امینی، بانوی تیرانداز و نماینده اصفهان در المپیک در حاشیه این آیین یادآور شد: بعد از بازگشت ورزشکاران از المپیک و پارالمپیک، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مراسمی را برای استقبال از ورزشکاران تدارک دیده است که باعث دلگرمی‌ و خوشحالی ورزشکاران است، امیدواریم چنین مراسم‌هایی قبل از شروع مسابقات مهم دیگر نیز برگزار شود تا ورزشکاران با روحیه بهتری وارد مسابقات شوند.

او ادامه داد: تا قبل از شروع المپیک شاهد تلاش مسوولان برای آماده‌سازی هر چه بهتر ورزشکاران بودیم، رشته تیراندازی تجهیزات‌محور و هزینه‌های زیادی دارد.تمام تلاش خود را انجام دادم که بهترین شکل آماده شوم و در مسابقات نیز بهترین عملکرد را داشته باشم، از تلاش راضی هستم هرچند منجر به کسب مدال نشد اما به کار خود ادامه خواهم داد تا در مسابقات آینده این مهم نیز محقق شود.

امینی تاکید کرد: می‌توان گفت تا یک سال آینده رویداد بین‌المللی مهمی در تیراندازی نداریم، پس از مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا آغاز می‌شود و در ادامه رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ در پیش خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha