• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062414952
  • خبرنگار : 50037

در سال گذشته انجام شد

جذب ۵۷ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس شهرستان بهار

جذب ۵۷ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس شهرستان بهار

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از جذب سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه نوسازی مدارس این شهرستان خبر داد.

مجتبی فیض‌اللهی شنبه ۲۴ شهریور در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: در سالیان اخیر توجه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش شده و پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شده‌اند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخش اعظمی از مشکلات در شهرستان بهار حل خواهد شد اما در شرایط حاضر، باید این کمبودها مدیریت شود.

وی ادامه داد: توجه به بعد فرهنگی و ورزشی  در حوزه آموزش و پرورش نیز در دستور کار قرار گرفته و توسعه زمین‌های ورزشی آموزش و پرورش از جمله اقدامات مثبت در این راستا بوده است.

فیض‌اللهی پروژه مهر را یک  پروژه چند بعدی برشمرد و افزود: وظیفه همه دستگاه‌ها، ارتباط و همکاری میان دستگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد فضایی امن و با نشاط برای دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع‌مقدس تصریح کرد: تبیین مسائل مربوط به دفاع مقدس، چرایی دفاع، ماهیت دفاع‌کنندگان، برآیند و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است زیرا داشته‌های امروز ما به برکت رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

حسین فیض اللهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار هم گفت: با آغاز سال تحصیلی، پروژه مهر به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و کمیته‌های هفتگانه تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس به کار بسته‌اند.

فیض اللهی  بیان کرد: رنگ‌آمیزی ۱۷ مدرسه در قالب ۵۷ کلاس با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان، ایزوگام شش مدرسه و لکه‌گیری ایزوگام ۱۳ مدرسه، تعمیر اساسی سقف دو آموزشگاه در روستاهای کموش بلاغ و ساربانلر، خرید ۸۰ صندلی دسته‌دار و ۲۰ میز و نیمکت  از جمله اقدامات انجام شده آموزش و پرورش شهرستان در قالب پروژه مهر بوده است.
وی اضافه کرد: امسال تعداد ۱۲هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در ۱۲۹ آموزشگاه و ۵۳۰ کلاس درس در شهرستان بهار به فراگیری علم و دانش می‌پردازند.

فیض‌اللهی اعلام کرد: ۹۶ درصد از دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی ثبت‌نام شده‌اند که ثبت‌نام مابقی دانش‌آموزان نیز به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha