• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403062414877
  • خبرنگار : 71468

واکنش اسبقیان به ابهام در گزارش مالی فدراسیون ژیمناستیک و گم شدن برخی اسناد

واکنش اسبقیان به ابهام در گزارش مالی فدراسیون ژیمناستیک و گم شدن برخی اسناد

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش مالی سال ۱۴۰۰ فدراسیون ژیمناستیک کمی ابهام داشت و قرار شد تا سه ماه آینده یک مجمع دیگر تشکیل شود.

 محمد شروین اسبقیان ظهر شنبه پس از پایان مجمع عمومی سالانه فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مسائل مالی مطرح شده در این مجمع و بحث گم شدن برخی اسناد و مدارک بیان کرد: برخی اسناد و مدارک بر اساس گزارش حسابرس تحویل داده نشده بود. این گزارش حسابرسی برای سال ۱۴۰۰ بود و گزارش  حسابرسی سال ۱۴۰۱ و مابقی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین مواردی که حسابرس گفت باید تحویل داده شود. مقرر شد جلساتی در داخل فدراسیون با خزانه‌داری و سایر اعضای هیات رییسه بگذارند و اسناد و مدارک را به حسابرس تحویل دهند تا جمع‌بندی داشته باشد. مجمع مصوب کرد  برای سه ماه آینده یک مجمع دیگر تشکیل شود و هر گزارشی حسابرس ارائه کرد به عنوان گزارش سال ۱۴۰۰ به آن استناد شود. در گزارش سال ۱۴۰۰ کمی ابهامات وجود داشت و گزارش‌های سال‌های آتی را دچار مشکل می‌کند و باید رفع شود.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که رییس فدراسیون حق بیرون کردن خبرنگار از مجمع عمومی را دارد یا خیر؟ تصریح کرد: باید با من مطرح می‌کردند. دوستان باید با اصحاب رسانه که زحمت می‌کشند تعامل داشته باشند و در تمام مجامع که مسئولیت را عهده دارم، تمام خبرنگاران داخل مجمع حضور پیدا می‌کنند و مشکل خاصی نیست. اگر به من اطلاع می‌دادند حتما پیگیری می‌کردم. شاید اوایل مجمع هماهنگ نشده بود.

او در مورد این که خبرنگار ایسنا را در اواخر مجمع بیرون کردند، گفت: حتما باید با دوستان صحبت کنم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است. تصمیم گیری در مورد حضور خبرنگاران در مجمع را باید رییس مجمع بگیرد و نمی‌دانم آن‌جا موضوع چه چیزی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha