• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403062414851
  • خبرنگار : 71951

۴ کشته و ۶ زخمی در جاده چرمشهر

۴ کشته و ۶ زخمی در جاده چرمشهر

ایسنا/تهران مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از تصادف و کشته شدن ۴ نفر و ۶ زخمی در حد فاصل روستای آبباریک در حوزه جاده ورامین بسمت اتوبان چرمشهر خبر داد.

«مسعود نفری» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفت و گو با ایسنا، گفت: صبح امروز طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه گزارشی مبنی بر تصادف حد فاصل روستای آبباریک در حوزه جاده ورامین بسمت اتوبان چرمشهر به این سازمان آتش نشانی گزارش شد.

نفری تصریح کرد: در این حادثه دو دستگاه پراید بصورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد داشتند که متأسفانه هر دو خودرو ۱۰ سرنشین داشتند که ۴ نفر از این سرنشینان در لحظه اولیه تصادف فوت شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: در این حادثه ۶ نفر دیگر هم داخل خودرو محبوس شده بودند که تیم نجات ایستگاه مرکزی ورامین و عوامل ایستگاه شماره ۳، سریعا به محل حادثه با تجهیزات و ادوات امداد نجات اعزام شدند.

نفری بیان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع این تیم، افرادی که داخل خودرو بودند؛ رها سازی و تحویل اورژانس شد. البته حال اکثر سرنشینان مساعد نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عوامل انتظامی، پلیس راهور و تیم اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کردند تا مشکلات بعدی در مسیر به وجود نیاید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: راننده این دو خودرو ایرانی بودند و سرنشینان این حادثه از اتباع بودند که ۳ کودک و ۴ نفر در رده سنی میان سال و مسن دچار حادثه شدند که متاسفانه یکی از بچه ها که دختر بود در این حادثه فوت شدند.

نفری افزود: ضمنا این حادثه با تمام تلاش عوامل امدادی که در این حادثه حضور داشتند در ساعت ۸ و ۱۸ دقیقه این عملیات به اتمام رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حادثه در خارج از حوزه استحفاظی شهر ورامین اتفاق افتاده بود اما با توجه به اینکه درخواست کمک داشتند و وضعیت حادثه خیلی حاد بود ما وظیفه خودمان دانستیم و از سازمان آتش نشانی ورامین تیم امدادی ما به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، در این جاده متاسفانه به دلیل ناامنی که وجود دارد تصادفات زیادی در طول سال اتفاق می افتاد که باعث کشته شدن تعداد زیادی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha